God ettermiddag fra Bergen! Har hatt møte med Fløyen og diverse andre og må si jeg begynner å skjønne at Eddie kaller det verdens vakreste by. Meget hyggelige folk og. Testet Spisekroken i går og skal på 1877 i kveld etter tips fra forumet.
Sas hadde omtrent den prisen for go light dagene jeg skal reise. Norwegian kjører ofte t/r for under 1.500 og da hadde jeg ikke valgt sas til nesten dobbel pris på en privat reise om jeg ikke måtte ha poengene.
Det er flott at du ser at dette er en vakker by, verdens vakreste! Må bare rette opp en fatal misforståelse, fjellet heter Fløien! Banen heter Fløibanen og restauranten heter Fløien Folkerestaurant!
Rettskriving er viktig! Selv trøndere mener sikkert det, selv om de er flyttet til Romerike eller Øst-Finnmark ....
Ble faktisk klar over denne fatale misforståelsen da jeg sa det samme i senere møte og fikk samme korrigering. Men da har man lært til neste gang....