God tirsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 05. mars 2019.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,666
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor mye måtte du ut med?
     
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,666
    Bonuspoeng:
    293
    Tviler ikke! :rolleyes:
     
    OttoL and anders82 like this.
  3. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,735
    Likes mottatt:
    20,090
    Bonuspoeng:
    183
    Er en jobbtur så jeg så ikke for nøye på beløpet, men tror det var et par tusen t/r.
     
  4. TJT

    TJT Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Bergen! Har hatt møte med Fløyen og diverse andre og må si jeg begynner å skjønne at Eddie kaller det verdens vakreste by. Meget hyggelige folk og. Testet Spisekroken i går og skal på 1877 i kveld etter tips fra forumet. 942AAC6E-820F-4D99-9444-7E21CE7BEA73.jpeg
     
    AndreAa, Eddie47, Avixlo and 3 others like this.
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,818
    Likes mottatt:
    79,666
    Bonuspoeng:
    293
    OK, jeg booket nemlig t/r i Plus i helgen for ca 2850,- så jeg var bare nysgjerrig :)
     
  6. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,735
    Likes mottatt:
    20,090
    Bonuspoeng:
    183
    Sas hadde omtrent den prisen for go light dagene jeg skal reise. Norwegian kjører ofte t/r for under 1.500 og da hadde jeg ikke valgt sas til nesten dobbel pris på en privat reise om jeg ikke måtte ha poengene.
     
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Det er flott at du ser at dette er en vakker by, verdens vakreste!

    Må bare rette opp en fatal misforståelse, fjellet heter Fløien!
    Banen heter Fløibanen og restauranten heter Fløien Folkerestaurant!
     
    Kristian liker dette
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Ah, disse Bergenserne er så snobbete altså!
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Rettskriving er viktig!
    Selv trøndere mener sikkert det, selv om de er flyttet til Romerike eller Øst-Finnmark ....
     
    Kristian, holmen and RoadKing like this.
  10. TJT

    TJT Medlem

    Innlegg:
    131
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    :D Ble faktisk klar over denne fatale misforståelsen da jeg sa det samme i senere møte og fikk samme korrigering. Men da har man lært til neste gang....
     
    Eddie47 liker dette

Del denne siden