God tirsdag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 31. juli 2018.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag morgen
    Er Ikke helt fullt på banen selv om fellesferien er over.
    Men greit for meg det.. Snart får jeg en lengre reisevei til jobb fra ny bolig, heldigvis har den andre kvaliteter. Og min kollega fikk straffen når sofaen ikke fikk plass i helsen.. Er heldigvis bare 9 etasjer :D

Ha en god dag videre :)

2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,421
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Aust-Finnmark!

Her er det varmt:
    20180731_073557.jpg

Og klokka er knapt åtte om morgonen :oops::cool:

Ha ein fin dag!

3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,737
    Bonuspoeng:
    183
    Dagens oppgave, @Kristian: Hold godt tak i denne temperaturen til vi kommer. Det er bare en uke igjen nå.
    Ha en fin dag, enten det er med varmeutslett eller frostroser, alle!

Kristian and ArthurDent like this.
  4. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    6,000
    Bonuspoeng:
    183
    9 etasjer og lengre til jobb!? Høres ut som Are posisjonerer seg for en jobb han (endelig) må bruke fly til ? :D

5. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    6,000
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdagsmorgen fra Sørlandet. Dagens padletur unnagjort før båtene begynner å svirre rundt. Snaue 22 grader ( det er jo overskyet), men trøsten er at det er omtrent samme temp i sjøen. Det er varslet regn «i dag», opp til 5 mm (!), men det blir (selvfølgelig - man bor da på Sørlandet) henlagt til kvelden, slik at dagens gjøremål utendørs kan forløpe uforstyrret. Enda en god del ferie og avspasering igjen ( også til eventuelle spontanturer, om det skulle dukke opp noen fristende muligheter), men alt for lenge til neste planlagte flytur :oops:

Kristian and Berlioz like this.
  6. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,421
    Bonuspoeng:
    293
    Er du sikker på at du har lyst til å bli kokt i Aust-Finnmark òg? Hadde det ikkje frista med 12–14 grader ispedd ein frisk nordaustbris frå Novaja Zemlja? Heilt, heilt sikker? ;)

sikker.jpg

ArthurDent and Berlioz like this.
  7. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,737
    Bonuspoeng:
    183
    Skal teste Hamningberg også, da unngår vi vel de verste sviskadene.

ArthurDent and Kristian like this.
  8. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,608
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra 1D på LH1679 fra BYD til MUC der jeg skal tilbringe ca 2 timer før LH2456 tar meg hjem til Oslo. Ferien er altså over, noe som forsåvidt er greit. 17 dager i Budapest tar på...

ArthurDent, jgroneng and Kristian like this.
  9. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,359
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag!

For en halvannen time siden satt jeg hjemme og ante fred og ingen fare. Nå sitter jeg på toget til CPH, med billetter til HEL i kveld og videre til TPE via FRA i morgen.

Salig blanding av allianser, med en kombinasjon av Finnair, Lufthansa og China Airlines ..

Må bare finne ut hvor jeg skal kreditere China Airlines flyvningene. Bookingklasse A og K, som var en irriterende kombinasjon for å bruke Flying Blue. Noen forslag? Har ingen poeng hos Skyteam fra før av.

10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,544
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hovedstaden.
    Den observante leser vil merke seg St jeg ikke lenger er på hytta. Vi tok med oss bikkja og kjørte hjemover, for i morgen er det den sveitsiske nasjonaldagen, og det feires med besøk fra Sveits.

Det er kanskje på tide å vaske litt klær også, etter 4 uker på hytta..

3 dager til neste flytur!

ArthurDent and Kristian like this.
  11. LaDuden

LaDuden Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,684
    Bonuspoeng:
    93
    For en merkelig dag. Startet med forkjølelse som ulmet etter alt for mye stress og lite søvn. Appåtil var det kaotiske India. Ankom flyplassen i Bangalore for å slappe av i loungen. Ved innsjekk sa den hyggelige damen at de hadde tilbud på oppgradering til Business for de med gullkort. 480euro skulle de ha. Amexkortet ble dratt fram ASAP. Endelig skulle guttedrømmen gå i oppfyllelse. Andre etasje på jumbojeten. Turen, maten og alt var bare helt fantastisk. Synd den bare er på 9timer til Frankfurt. På vei til Oslo ble det sen innkomst og forsvunnet baggasje. Nå sitter man på loungen med baggasje inntakt og på vei til Trøndelag for en etterlengtet sommerferie/langhelg.

Attached Files:

Upsaker, ArthurDent, holmen and 3 others like this.
  12. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,544
    Bonuspoeng:
    293
    Nå har jeg vært fire uker på hytta, uten så mye som et myggstikk.

To timer hjemme, og så blir jeg stukket av veps! Hyggelig velkomst, må jeg si..

Berlioz liker dette
  13. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,947
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra LHR!
    Her sitter vi tett-i-tett ombord på SK 812, klare for retur til Oslo. Ingen ebd softblock, altså. Men hey, skal bli godt å komme hjem, uansett mangel på personlig sfære i luften.

Verre er det at det er tilbake til jobb i morgen...:(

Ha en flott aften!

Edit: kveldens IFE består av veddemål om hvilke fly fra London som vil fylle opp passkontrollen på OSL først. Pt ligger SK godt an, et hestehode foran BA, med en forsinket FR like bak. (DY tyvstartet og er ikke med i konkurransen)
    Det som uroer er at Mr Yourcaptain Speaking i BA 770 virker å ha klampen i bånn, og har tatt kraftig innpå oss det siste kvarteret. Det kan gå mot fotofinish...

Last edited: 31. juli 2018
    holmen and Kristian like this.
  14. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,894
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden :)
    Grått utenfor, litt regn og faktisk såpass mørkt at man vurderer å tenne en lampe... ok at det er siste dag i juli, men likevel uvant at det er litt småmørkt innendørs på kvelden. Jaja, det går jo den veien, men trodde da det skulle ta litt lengre tid

Folk begynner å komme tilbake fra ferie på jobben noe som betyr litt mindre rolige dager med litt mer møter som fyller opp dagene, heldigvis fortsatt ikke fullt kjør og om 16 dager er det sommerferie for min del så jeg har jo noe å se frem til ;)

holmen and Kristian like this.
  15. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,627
    Bonuspoeng:
    113
    Her i Hallingdal begynner også folk å returnere fra ferie. Noe som betyr at det snart er min tur å få litt luft under vingene igjen.

Knappe fire uker igjen til årets ferietur. Turen går denne gangen østover, Singapore i F, Manila i C. Overnattinger på Conrad i Manila, Two Seasons Coron Island, Plantarion Bay før en reiser tilbake til Conrad Manila.

Fra Manila til Seoul i C, upper deck på 747-400, ei natt oå Four Seasons Seoul før hjemreise med Asiana A380 i F. Siste leg fra Frankfurt blir med Lufthansen i C.

Regntid eller ikke, ser frem til fridager uten hverdagens mas og kjas.

Earl, holmen and Kristian like this.

Del denne siden