God morgen fra kontoret i Sandefjord! Godt i gang med et prosjekt for en stor kunde i Sørøst-Asia. Tidsforskjellen gjør selvsagt at møtene starter tidlig på morgenen. Som B-menneske er ikke det helt optimalt. Men hva gjør en ikke for jobben ... Ha en flott tirsdag! T-22 Japan F1 Grand Prix
Mornings fra Køben, prøver å fordøye skuffelsen av en heller underwhelming hotellfrokost på Hotel Ottelia før det bærer avgående for dagens gjøremål. I ettermiddag hjem med SK til OSL
God morgen fra Oslo. T-2 OSL-MUC med Norwegian Ikke fløyet NAS på mange år. Men bedre flytider enn SAS endte med at det ble NAS denne gangen. Det positive er at jeg får testet OSL lounge. Ikke vært der på en stund. Gir DNB Saga eller Nordea sitt MC tilgang til premium delen på OSL Lounge? Fra MUC blir det Avis leiebil til Selva di Val Gardena.
God formiddag fra kontoret i nordvest. T-7 til avreise København før MIA dagen etter. Kjenner at det er alt for lenge siden forrige longhaul i fjor sommer. Det blir forhåpentligvis avslappende bassengtid med paraplydrinker!
God føremiddag frå Florøida. Her går det i epostar og møter. Dessverre alt for lite i billettleiting. Stakkars meg!
God tirsdag fra hgjemmekontoret Her er man blitt syk de siete dagene, så da for man holde seg hjemme. Men gjør ikke noe det igrunn. Siden en sitter oppreist, for man gjort noe hvertfall. Ha en sykdomsfri tirsdag!
Det tror jeg ikke de gjør, men veldig liten forskjell mellom de to. Mulig en ekstra kake-variant på premium og litt bedre toalettfasiliteter. Er nok bare å gå inn i premium da, hvert fall bare for en sightseeing.
God ettermiddag fra AES. Dagens overfart fra OSL var den 10. flyvningen med SAS i år. Det tikket inn 15k nivåpoeng (selv om det kun var den 7. flyvningen siden 15. januar), som førte meg til enda et år som diamant. Da sitter jeg her med amex spend, SAS leiebilbookinger og slikt som gir nivåpoeng til ut august. Som blir waste.... Jeg vurderer å få fruen til å skaffe amex igjen. Vi venter til etter juli så hun har vært 1 år uten amex. Heller satse på å skaffe henne EBG 2. året på rad så kan jeg gi en av ungene gavegull. Hva er mer verdt i deres øyne? God sign on bonus (80k-100k) eller EBG? Bare usikker på om jeg vil rekke å skaffe nok NP for henne ut september for å få EBG. Skal hardt gå. Men så sykt synd å kaste bort mye nivåpoeng til intet.... Til info flyr hun kun når vi skal på ferie/helgetur noen ganger I året. Ser bare verdien i at flere har EBG når vi booker long haul med 2 CT og må dele opp. Da vil alle 3 bookinger ha EBG (Elite Plus). Utover det er det ikke mye verdi for henne sånt sett.
God ettermiddag fra kontoret ja Alle som kommer på besøk er glade og fornøyde i dag. Ikke helt vanlig…. Så da forsvinner de videre. Det er jo bra! Må fly litt igjen snart …