God tirsdag hvor dere nå er

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 28. nov 2017.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    Her i vestlandets hovedstad er vi ikke askefast ... men snart får vi giftlokk og da får vi ikke kjøre bil ...
    Håper de som sitter fast på Bali kommer seg hjem på en god måte og at de alle får god forpleining så lenge de venter.

    En god tirsdag ønskes alle!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member Moderator

    Innlegg:
    3,919
    Likes mottatt:
    10,332
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Her viser måleren -6,8 grader, snart er det levering i barnehage og skole. Deretter jobb og sertifiseringsdag.....kjenner jeg gleder meg til dagen er over.
    Ha en herlig tirsdag :):)
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,827
    Likes mottatt:
    79,713
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra T-banen. Oppe hos meg er det liten kuling og snø. Og kaldt.
    Men, det er bare å kle seg godt, så er det ikke så verst.

    Ha en finfin dag, alle sammen!
     
  4. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

    Innlegg:
    1,979
    Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra flybussen på vei til Hell International. Red Nose Airlines tar meg med til hovedstaden i dag hvor jeg skal være noen dager i jobbsammenheng. Har et håp om at det kanskje i alle fall er litt varmere der enn det er her.

    Ha velsignet tirsdag alle sammen!
     
  5. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,461
    Likes mottatt:
    24,421
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel egentlig fortsatt mandag her, men vi forholder jo oss ofte til norsk tid. Her i Los Angeles er vi mer champagnefast enn askefast, men forhåpentligvis kommer vi oss hjem etterhvert.

    9A990038-8575-4BE2-A4FD-C78DD070C886.jpeg
     
  6. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Flybussen fra OSL. Ikke morro i dag, har brukt over en time til Skedsmokorset. Snø, vet dere. Kanskje tre cm. En fullstendig ny erfaring for norske sjåfører.
     
    Travellingalf, Eddie47 and lMartin like this.
  7. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    207
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra CDG. Sov sju timer på TG930 i natt og skal humpe hjemover via Brussel nå. Skjønner at været er annerledes enn det jeg hadde i Singapore i helgen.
    Et hardt liv vi lever gitt.....
     
    Travellingalf liker dette
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,464
    Likes mottatt:
    13,277
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra skyfritt Bergen.

    Dagens quiz? Hva er mest oppskrytt av Sas Plus og Jürgen Klopp? Svaret er at begge er lige oppskrytt. :D
     
  9. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    7,484
    Likes mottatt:
    24,429
    Bonuspoeng:
    293
    Klopp er sjef!
     
    pgaa liker dette
  10. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    hmmm, taler ikke værmelding (og/eller en liten rekognosering ut i lendet) for valg av skinnegående kjøretøy i slikt vær? ;) Men håper du kom frem, og god tirsdag til alle.
     
  11. Listenger

    Listenger Medlem

    Innlegg:
    78
    Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    18
    God ettermiddag fra han som har dytta trynet sitt nedi øl og chips i loungen på Arlanda
     
    Travellingalf liker dette
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    Verdens vakreste by!
    (Det regner ikke alltid!)
    162D2DAA-A8A2-424C-8ECF-48DAA77DEE02.jpeg BA1D8BFE-186C-44E8-B741-643A99CFA7C4.jpeg 49EE6606-6360-480F-BC47-6E4E97E96917.jpeg
     
    ArthurDent, watchaddicted and OttoL like this.
  13. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,464
    Likes mottatt:
    13,277
    Bonuspoeng:
    183
    Da må det være sas plus.
    [​IMG]

    YUK er alt jeg har å si.
     
  14. OlaHaBa

    OlaHaBa Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    13
    I disse mørketider er det godt med litt påfyll av...
    278361DB-7E55-4D94-9B2F-F7FEC8D86572.jpeg
    ...i SAS-loungen på OSL.

    Straks på vei hjem til TRD, hvis det da ikke blir ytterligere forsinkelser.

    God middag! :)
     
    Travellingalf and ArthurDent like this.
  15. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,461
    Likes mottatt:
    24,421
    Bonuspoeng:
    293
    34D5E8F1-4BA8-4370-A655-5E066876034A.jpeg Dette bildet er for lett til å poste i konkurransetråden, men her passer det godt inn med en hilsen fra Nord Amerikas beste Star Alliance lounge?
     
  16. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,483
    Likes mottatt:
    116,200
    Bonuspoeng:
    350
    LAX er topp!! Bare teit man ikke får røyke ute der...(ja, veit det er teit å røyke;)
     
    Travellingalf, holmen and Upsaker like this.
  17. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    Artig med skilt for wifi -like ved siden av en fet kabel ;)
     
    OlaHaBa liker dette
  18. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    Neida, her handler det om riktig redskap. Spisepinner er seff tingen.
     
  19. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    Eddie47 liker dette

Del denne siden