Her i vestlandets hovedstad er vi ikke askefast ... men snart får vi giftlokk og da får vi ikke kjøre bil ... Håper de som sitter fast på Bali kommer seg hjem på en god måte og at de alle får god forpleining så lenge de venter. En god tirsdag ønskes alle!
God morgen fra Trondheim Her viser måleren -6,8 grader, snart er det levering i barnehage og skole. Deretter jobb og sertifiseringsdag.....kjenner jeg gleder meg til dagen er over. Ha en herlig tirsdag
God morgen fra T-banen. Oppe hos meg er det liten kuling og snø. Og kaldt. Men, det er bare å kle seg godt, så er det ikke så verst. Ha en finfin dag, alle sammen!
God morgen fra flybussen på vei til Hell International. Red Nose Airlines tar meg med til hovedstaden i dag hvor jeg skal være noen dager i jobbsammenheng. Har et håp om at det kanskje i alle fall er litt varmere der enn det er her. Ha velsignet tirsdag alle sammen!
Det er vel egentlig fortsatt mandag her, men vi forholder jo oss ofte til norsk tid. Her i Los Angeles er vi mer champagnefast enn askefast, men forhåpentligvis kommer vi oss hjem etterhvert.
Flybussen fra OSL. Ikke morro i dag, har brukt over en time til Skedsmokorset. Snø, vet dere. Kanskje tre cm. En fullstendig ny erfaring for norske sjåfører.
God morgen fra CDG. Sov sju timer på TG930 i natt og skal humpe hjemover via Brussel nå. Skjønner at været er annerledes enn det jeg hadde i Singapore i helgen. Et hardt liv vi lever gitt.....
God morgen fra skyfritt Bergen. Dagens quiz? Hva er mest oppskrytt av Sas Plus og Jürgen Klopp? Svaret er at begge er lige oppskrytt.
hmmm, taler ikke værmelding (og/eller en liten rekognosering ut i lendet) for valg av skinnegående kjøretøy i slikt vær? Men håper du kom frem, og god tirsdag til alle.
I disse mørketider er det godt med litt påfyll av... ...i SAS-loungen på OSL. Straks på vei hjem til TRD, hvis det da ikke blir ytterligere forsinkelser. God middag!
Dette bildet er for lett til å poste i konkurransetråden, men her passer det godt inn med en hilsen fra Nord Amerikas beste Star Alliance lounge?