God skjell fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 17. des 2021.

1. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,354
    Bonuspoeng:
    183
    Om jeg vil bytte noen flasker hjemmebrygget øl mot tørrmodnet ribbe som bare trenger "popping" til middag i morgen... ja takk... nå vet jeg hva middagen blir i morgen :D
    Kjekt å ha tørste naboer noen ganger :D

Earl, Berlioz, holmen and 5 others like this.
  2. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Vente?! Man må jo bare kline til og heller ta eventuell kjeft. Det går alltids over. Eller så blir du skilt :)
    Og husk kjeft er gratis
    Ellers er kaffen akkurat ferdig, solen skinner i hovedstaden og jeg har fått meg kvinnelig med-hjemmekontorist så dette blir nok en trivelig dag
    T-89. Håpet lever

Earl, holmen, EndreD and 8 others like this.
  3. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,987
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer!

holmen and anders82 like this.
  4. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    Alltid bedre å booke først, "informere" senere:
    Heeeei, kjære jeg tok en booking for oss 2 i C for 6 mnd siden, avreise er om 5 dager, barnepasser er ordnet. Er du klar for nytt eventyr kjære ?

Hvor galt kan dette gå ;)

Earl, holmen, Stuttfeiten and 4 others like this.
  5. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Enten går det bra eller så går det over

Earl, holmen, Stuttfeiten and 2 others like this.
  6. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,094
    Bonuspoeng:
    293
    Eg har allereie ein egotripp til LAX og SFO i mai som eg ikkje har nemnt for ho endå. Dessverre har eg gløymt kor leng sommarferie ho sa ho ville ha i 2022, so eg turde ikkje trykke på avtrekkaren. Avkommet må bli med, derav TK.

7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,354
    Bonuspoeng:
    183
    Har helgardert meg der og til og med spurt om det er greit at jeg kan ta kontakt med sjefen hennes for å bytte om noen vakter dersom jeg skulle finne på slikt. Svaret var ja.
    Om hun husker at jeg har spurt det... det finner vi ut av den dagen det er aktuell.

Flymunda, Earl, Kristian and 5 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,624
    Bonuspoeng:
    293
    God tidlig formiddag fra kontraksloungen i LJU.

Det er snart helg så lokale bobler er på sin plass;
    image.jpg

Hjemreisen er med LH via FRA, CRJ på første legget som bortimot garanterer apron og bil for buss.

Har 4 timer i FRA så skal loungesafarie litt, F loungen på A og FCT. Hvis noen andre skal med LH858 så kan jeg gjeste inn.

Edit; Her er det endring i planene, CRJ’en fikk teknisk på vei hit og dro hjem til FRA uten å lande. HON ringte innen 60 sek med ombookingsmuligheter, fikk valget mellom LOT via WAW og LX via ZRH. En time tidligere hjemme med LOT, men tok Swiss.

Edit 2; 55 min på F loungen til Swiss blir jo ikke det samme som å «løpe mellom» F og FCT i Frankfurt i nesten 4 timer, men får meg i det minste en matbit og noen bobler;
    64DAA7DE-4E5E-4E8E-B5B5-B5BB7F75A0F2.jpeg

Det ble bil for buss ut til flyet;

AF52364C-B652-4958-92C3-94470F786BA6.jpeg

Men ikke sveitsisk presisjon denne gang, sitter i bilen å venter på å få gå ombord. Captein kom ut for å beklage ulempen, de hadde en uforutsedt forsinkelse på sikkerhetskontrollen. Klasseservice!

Last edited: 17. des 2021
    Upsaker, Calling, Flymunda and 16 others like this.
  9. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Det liker jeg. Leve litt farlig :)
    Men du kjenner vel hun du deler adresse med såpass godt at du vet du rir han av?

Sunnfjordingen liker dette
  10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,094
    Bonuspoeng:
    293
    Eg kjenner ho sopass godt at eg trur eg ikkje klarar å ri han av...

Kristian and Origo like this.
  11. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    :):) hahaha. Det er gøy. Jeg hadde det sånn med min eks-medadressat... Det gikk jo for så vidt over det og:rolleyes:

Kristian and Sunnfjordingen like this.
  12. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,064
    Bonuspoeng:
    183
    Dette har jeg faktisk (nesten) prøvd en gang. "Nesten" fordi det var før den tiden man var smittet av bonusfeber, så overraskelsen var "bare" en tur til Thailand for den bedre (eks)halvdel i anledning en rund dag. Jeg ordnet alt, inklusive barnepasser, ferie hos hennes arbeidsgiver etc.uten at hun visste noe.

Hele opplegget ble selvfølgelig meget godt mottatt, men en konklusjon på det hele var at mye av gleden med en tur er faktisk å glede seg og planlegge på forhånd...

Det er klart, forskjellen her var at turen var for å glede an annen og ikke stille egen reiselyst :p

Flymunda, Earl, Berlioz and 8 others like this.
  13. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,064
    Bonuspoeng:
    183
    Nå får du ikke bare ta med fordelene da :p

Maggie and anders82 like this.
  14. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,407
    Bonuspoeng:
    293
    Julen er kommet til solkysten .. her henger tåken/regnet langt nedover fjellsidene .. julekakene er laget av ivrige små barnehender og nissemor .. juletreet står i vann på terrassen og vi er klar til å ta imot julegjestene ..
    0E1011A2-DEBF-4F0E-B4C6-744381E95B2F.jpeg

Calling, Flymunda, Earl and 10 others like this.
  15. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,813
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag
    Skyfri himmel er vel det eneste jeg kan rapportere om, som minner om turen til Maldivene i Oktober.

T-65 til DXB, måtte ikke turen stoppes av reiserestriksjoner, positiv C-19 test eller karantener.

Last edited: 23. mars 2025
    Calling, Earl, Berlioz and 10 others like this.
  16. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    Hehehe, savner den tiden, en kunne sitte flere timer, kveld etter kveld på Award flights, United, Expedia og drømme seg stadig vekk, før en får ringt EB telefon og setene var snappet opp av en annen før deg:rolleyes:

Håper den tiden sannelig kommer tilbake ila. 3.kvartal 2022, og ja er jo egen ego som må tilfredsstilles først, andre PAX er bare med på den selvkomponerte reisen :cool:

Calling, cooolcatz, Eddie47 and 3 others like this.
  17. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,437
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra Oslo.

Her er man inne på oppløpet før man tar ferie til over nyttår. Hgjemmekontoret består av egentlig å holde disse fibergutta med selskap til de er ferdige med sitt. Greit de kom før jul, ellers hadde det blitt mørkt på TV i romjula.. Blir greit med internett med 1000/1000 både opp og ned angående hastighet.

Eller er det bare å håpe det ikke skjer noe spennede egentlig...Tross alt ferie snart om noen timer. Ha en bedre fredag med munnbindet på.

Last edited: 17. des 2021
    Calling, RoadKing, Earl and 10 others like this.
  18. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,655
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra senatorloungen til Lufthansa ved gate B42 på Frankfurt flyplass.

Det ble Air Baltic ned hit med busstransport både til og fra flyet. Dama på innsjekk klarte tydeligvis ikke å få med status på billetten, så vi slapp ikke inn på fast track og måtte vite diamantkoden for å slippe inn på loungen her. Var heldigvis kort kø i vanlig security så gadd ikke styre mer med det.

Om litt over en time skal Thai Airways rute TG 927 ta oss direkte til Phuket. 30 grader og mye sol en god stund fremover blir ikke feil :)

Calling, RoadKing, Earl and 11 others like this.
  19. spacecosmos

spacecosmos EBD

Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    God tur! Vi reiser straks mot flyplassen selv. ;)

EndreD and anders82 like this.
  20. ccurrahee

ccurrahee Jobber med detta gullkortet da….

Likes mottatt:
    39,798
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen….

Som vanlig kaffekopp. Men det mangler havregrøt…. 6E701CBB-E68E-46B1-B2B2-72119E0A1B7A.jpeg

EndreD, Calling, pgaa and 11 others like this.

Del denne siden