God morgen frå SAW! Det var tungt å stå opp for ca fem timar sidan etter ein lang lørdag og to timar på puta. Men som dei eldre seier: Helt om kvelden, konge på morgonen. Håpar det ikkje er nokon trange hjelmar rundt om og at de får ein strålande fin søndag alle sammen! Flyg pent!
Morn fra Leuven. Det har vært innholdsrike dager sentrert rundt godt øl og god mat. En siste runde med lunsj og øl før snuten vendes nordover igjen. Det blir lite tid til å hente seg igjen før neste tur, for den starter i morgen. Ha en riktig fin søndag!
God morgon frå Sunnfjord. Nok ein solrik dag er i anmarsj, og dagens andre kaffikopp er på veg gjennom fast-tracken og ned i magen. Snart på tide å lage frukost. I kveld blir det leiting etter bonusbillettar. På høg tid å komme seg på langtur no. I desse dagar er det eit år sidan førre gang eg fauk.
God morgen fra Chisinau. (Vi har lært på denne turen at det uttales ki-sji-nao, og ikke sji-si-nao som jeg alltid har trodd) Litt trang hjelm etter gårsdagens eskapader, men ikke verre enn at det løser seg med litt kaffe og frokost. Håper jeg. I dag skal jeg fly Max 8 for første gang. Forhåpentligvis ikke for siste gang.. Ha en fin en!
Gudday fra Porsgrunn. Hjemme igjen etter en overnatting i Risør. Første pils ble kl 11, siste kl 23. Så toppform i morges. Dagsfylla ruler for folk over 50 Storkamp kl 1630 i dag, får trille ned på stampubben å glane. Ynwa
Happy day fra London! Har hatt tid til både jobb prep for mandag, MC-racing med mye drama i puben, og noen klassiske London-øl. Siden det er søndag, tar Cathay seg godt av meg etterpå - i ventetiden på LHR.
God morgen fra San Francisco. Etter ni dager i bil med mange kilometer tilbakelagt hver dag, blir det deilig med en rolig dag i byen, hjemreise alt i morgen ettermiddag, så få tyne ut det siste av reisen før den tid.
Utsikt rett opp i hekken på en jomfru idag. Fra vanlig stol hos Cathay LHR T3. Fra hva jeg kan se er dette en Virgin A330-900 neo med ny layout. Fristet, også etter min egen post i dag om de freshe Virgin A330 neo og nye seter i Upper Class over til Karibien Levert ny til Virgin for 3 år siden: G-VLDY Maskinen skal til JFK idag, litt mindre eksotisk og frister ikke like mye... EDIT, der reiste den. Flott fly!