God søndag! Ingenting spesielt å melde fra Sørlandet.. men her har man søkt r@va av seg for å finne på en smart løsning for høstferien men det er jaggu ikke enkelt.... Men uansett, god søndag
Fært så ivrig du er da Herfra meldes det om en herlig dag med 3 av de 8 barnebarna, avrundet med en god middag og nå sist en nigthcap (GT). Ha en fortreffelig natt
God søndag! Kofferten er nesten pakket. Vueling skal fly oss til Barcelona i dag, herrejemini for en reisefeber…
God morgon frå Sunnfjord. I dag skal vi i konfirmasjon, og det medan Manchester United spelar kamp. Godt det er sol frå skyfri himmel slik som det gjerne er her vestpå. Vi får tru det vert bra med mat og kaker når ein lyt prioritere vekk fotballen. Ellers har eg fått mail frå ein doktor om at eg har arva 11,5m Euro. Skal eg berre be han overføre til trumfkontoen min? God tur, @oalex!
God morgen fra hovedstaden! Gardinene er lukket, så jeg vet ikke om det er vær ute. Satser på det. Ha en nydelig søndag!
God frokost fra sykehuset. Egg og toast, kaffe juice og diverse pålegg av søtt og salt. Joda, det går litt bedre
God søndagsmorgen fra det sørlandske! (Dvs god søndagsmorgen ønskes til medforumister- det er alt annet enn god morgen for yours truly!) Klarte å slomse bort nok tid /fikk ørlite trafikkale problemer, -det hele kombimert med en dose rekkeviddeangst på Leaf'en (kunne altså ikke gi noe særlig på), og kom inn i avgangs"hallen" på KRS 3 min etter innsjekk stengte kl 08:00 på Osloflyet. Ingen som kunne/ville hjelpe. Panisk telefonering til SAS . De geleidet meg gjennom en lang harang om Coronavirus, hvordan de behandler kundedata, og ikke minst om man kunne tenke seg å svare på en spørreundersøkelse etterpå. Etter 3-4 nivåer med nummertasting kunne de endelig opplyse om at kundetelf. var stengt (Åpnet kl 9) og ditto for gulltelefonen. (Utvidet åpningstid gjelder muligvis om kvelden?). Da jeg endelig kom gjennom ville de fortelle meg om de storartede mulighetene man har på nettbaserte løsninger, og ikke minst: Hva vi synes om dem ( og service'en Kom endelig gjennom til trivelig og hjelpsom svenske, -men hun måtte melde pass -billetten er bestilt gjennom jobbens reisebyrå ( Berg Hansen). Men DE hadde orden på sysakene. De har 24 t vaktteam, og en flink fyr kansellerte ut-reisen ( Den var bud-oppgradert til plus), og beholdt hjemreisen 27. Så fikset han billett med NOrw til Osl kl 1705, og så måtte jeg fikse billett med Flyr til TOS selv ( de har foreløpig valgt å være utenfor BH-bookingssystem). Dermed blir det kjedelig kontorarbeid på Kjevik( Nine to five). Håper dere får en triveligere søndag!
Hoi fra Asker Bestilt OSL-BOO-RET-SVJ-BOO-ANX-BOO-OSL som første booking for 2022. Noen ville kanskje kjørt fra Svolvær til Andøya, men det er jo ikke noe gøy Ha det kjekt
God morgen fra Grenland. Overraskende kvikk og fin, etter gårsdagens boble og skalldyr orgie. Fikk 8-doblet pengene mine på pools deilige 2-0 seier også. I dag blir det en rolig søndagstur med lånt bikkje, mens fruens deilige Osso Bucco putrer i gryta. https://trinesmatblogg.no/recipe/ossobucco-med-gremolata/ Ha en liflig søndag
Bookingfeberen og lengsel etter longhaul tok overhånd! 7. Okt - TRD-CPH (SAS award) - 1 natt cph 8. Okt - CPH-FCO (SQ biz - A350) - 1 natt roma 9. Okt - FCO-CPH-TRD (SAS award) Bare å hive seg med
God søndag fra Trondheim Her ebber årets bursdag ut med lett boblerus og skriving av bursdagskort til ene halvdelen av opphavet , som fyller 80 år i morgen Gaven blir et lite besøk på et av byens etablissement, hvor man ifølge navnet kan se seg selv Dagens middag besto av sushi, kombinert med Pierre Peters glimrende champagne. Ha en nydelig søndag
God kveld fra hovedstaden. En fin søndag i solen som har blitt brukt til gåtur, middag hos modern og sykkeltur i tillegg til at man har fått med seg litt ballsparking fra England. Alt i alt en fin søndag I morgen venter bortekontoret på morgenen før det blir en tur til OSL og en snartur med jobben til Trondheim etter lunsj. Litt irriterende at SAS sender melding nå i kveld om at flyet oppover er innstilt, men neste SMS inneholdt ombooking. 1 time tidligere avgang fra OSL, så ikke krise, men litt surt da jeg ikke trenger en ekstra time i Trondheim tross alt... Jaja skal vel ikke klage, blir bra med en flytur uansett får vi tro så lenge SAS ikke innstiller flere fly på kort varsel nå Nyt kvelden folkens!
Allj træng en ækstra time i Trånnhjæm! Dette utsagnet er nok det mest fornuftige og sanne som har og vil bli ytret denne valgkamphøsten!
Haha neida aldri noe feil med det. Men når flyet var timet oppimot arbeidsoppgaven som skal gjøres så blir det liksom 1 time dødtid... skal nok klare å fylle den likevel