God søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 11. febr 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    Det var vel verdt å stå opp til tidlig skirenn ...
    vi fyller pallen!

    Husk at det er morsdag i dag!
    Gi henne en frihelg, bestill en egotripp så hun kan være hjemme å kose seg alene ..
     
    Earl, funkenstein, Wiolenze and 6 others like this.
  2. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,233
    Likes mottatt:
    2,030
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen ja, her går det i Pingu på nettbrettet sånn at far kan se langrenn og slopestyle finalen i opptak :cool:
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,826
    Likes mottatt:
    79,707
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra snøh*$%ete i hovedstaden.
    Jeg er ferdig med snø for denne vinteren, men vinteren er tydeligvis ikke ferdig med snø.
    Tror jeg må vurdere å flytte til syden :rolleyes:
    (Dette skjer hvert år, og går over når våren kommer, og alt bare er fryd og gammen igjen).

    Må ha litt medisin (flytur) snart.

    God søndag! Med eller uten snømåking og andre nødvendigheter.
     
    petterel and Aussie74 like this.
  4. CB1

    CB1 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    285
    Likes mottatt:
    689
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag, her står igjen snømåking på menyen. Legger en liten demper på at jeg våknet til et EBD kort....
     
    Kristian and Upsaker like this.
  5. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    På vei hjem etter en liten helgetur til Manchester.
    Mmmmmm....nydelig vær her borte ❤️
    1A1EAA64-4DD1-4B23-B633-933CFBF097EB.jpeg
     
    CrotchRocket and Darkcho like this.
  6. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag, og gratulerer til alle med fylt pall. Jeg er på reisefot, har sikret meg «bulkhead» , tror jeg vil kalle det sete 0A, rett bak torpedoveggen. Sitter med andre ord bak rattet på en bil og skal kjøre snaue 50mil. Etter hvert i sludd og slaps. Det finnes triveligere måter å reise på. Men a man’s gotta do what a man’s gotta do. :(
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Dette en virkelig et godt argument. Jeg gjør det ikke for meg kjære, det er for deg... :)

    Fly og øl i morgen. Det er viktig med gruppeterapi når man lider av bonusfeber.

    I dag er far utsendt i tjeneste. Innebandyturnering står på menyen, i en hall bare nesten langt bort fra allmenheten. Bygget på bekostning av fattige desperate mennesker i nød (midler fra norsk tipping).

    Men det er nå ok. Dette er bedre enn fotball :D

    Ha en fin dag videre. Og husk, fly&øl i morgen kveld i Oslo :)
     
    Eddie47 liker dette
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,826
    Likes mottatt:
    79,707
    Bonuspoeng:
    293
    Det ser ikke så lovende ut for deltakelse på fly og øl i morgen, men det hadde nok helt klart hjulpet på feberen..
     
  9. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    Happy søndag!

    Dagen starta med å bli vekt av tlf frå jobb. Deretter laks og grønnsaker til fyrstefrokost, Ole Brumm og marsipankake til andrefrokost, og det er fortsatt to timar til lunch. Livet er herlig!

    Etter litt avlyste reiseplanar siste døgnet så ser det ut som det kan ende med innleggelse på Asylet i morgon kveld. Og det er slett ikkje noko mager trøst. :)

    Ha ein fin morsdag alle sammen!
     
    Eddie47, Are and Upsaker like this.
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Betyr det at jeg skal sette deg som tentativ på listen?
     
    FlyTax liker dette
  11. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det kan du. :)
     
    Are liker dette
  12. SAJblue

    SAJblue Aktivt Medlem

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra Boston. LN-RKP er satt opp på morgendagens hjemreise, krysser fingrene for at det endrer seg. Ellers skal søndagen benyttes til mer sightseeing og mer øl.
     
  13. salvesen

    salvesen Medlem

    Innlegg:
    59
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    God søndag fra bologna, ble oppgradert til "biz" på FRA-BLQ i dag, fornøyd med det :)
     
  14. thool

    thool Aktivt Medlem

    Innlegg:
    479
    Likes mottatt:
    1,719
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra hjemmekontoret etter en dag med onkelplikter. Nå må det forberedes undervisning for kommende uke,

    ha en flott kveld, alle!
     
    SAJblue liker dette

Del denne siden