God ettermiddag fra Trondheim. Tilbragt de siste 4 timene i marka med 3 unger og en kompis, litt nedbør men slettes ikke mye. Nå litt R&R i godstolen før en kjapp sykkeltur Ha en fantastisk søndag
God ettermiddag fra OSL. Mens formiddagen har blitt brukt i solen ute på gåtur og en treningsøkt, skal ettermiddagen tilbringes i luften. Ganske så fullt i loungen i dag, tror ikke jeg har sett premium delen så full på mange år... jaja har nå fått meg stol, bord, mat og drikke så klager ikke, 1 time til flyavgang Nyt søndagen folkens
God kveld fra Nordens Paris Her har vi hatt en flott dag så lang og kvelden bruker til å spille litt civilization VI sammen med noen venner. Så er det ikke så lenge til jeg skal til Haugesund. Snart ut å fly Men før den tid blir det litt hverdag. Så ha en flott søndag alle sammen
God ettermiddag fra Havstrilelandet. Har helg vestpå for å trøste en forkjølet Trillian. Fikk for så vidt gevinst i ladelotteriet på P3 på KRS (fant altså en ledig stikkontakt), men måttte kile bilen inn et sted det ikke er oppmerket P-felt. Det blir spennende å se om det blir noen gul lapp når jeg kommer tilbake i morgen kveld. Her veksler det mellom solgløtt og høljevær. Widrøe muller om snart slutt på billigbilletter. ....Et høyst relativt begrep, kan jeg fortelle. Bortsett fra turen tilbake til Sørlandet i morgen, er det foreløig 26 dager (foreløpig) til neste flytur, så blir det mere schwung over november med en tur til Granca og en til AKL (CT). Fly forsiktig!
God søndag kveld fra USA. Det viser seg at vi ikke er på besøk i Tacoma som jeg trodde, men i nabobyen Lakewood. Begge byene er riktignok i Pierce County. I dag har det ikke vært mye på programmet, har sett Seattle Seahawks vs Pittsburgh Steelers på TV. I morgen er det hjemreise for min del, mens opphavet drar videre på besøk til mer familie. Jeg satset på å overleve økonomiklasse på vegen hjem også, men kan ikke si at det frister til gjentakelse.