Et selvmotsigende god morgen! Begynte å tømme suiten 0200 og det tok litt tid. Men vi må jo bruke fasiliteteten når vi har landets nest beste hotellrom! Og sjåføren for første leg er meldt på Gratishaugen, så det er bare å gjort last minute packing. For de som har sett pakningsplanen i annen tråd skjønner at det i praksis er hele pakkingen. Første leg Bishkek-Naryn. Er vel bare under 4t på google maps, men de har kastet digitale terninger, evt tatt tall fra wishlisten til samferdselsdep. Litt som Espen Askeladd men da får jeg iallfall bruk for alt jeg har med. VI snakkes. Kanskje.
Solkysten er ikke som den engang var ... Her er det vått! Vann over alt .. og alt for lenge til neste flytur. God tur til @milehigh og alle dere andre.
God morgen fra gullstua. Her skal jeg endelig ut å fly igjen etter en måneds pause eller så. Dublin+Galway neste
God morgen fra Grenland. Jobber i helga, rolig drift. Sitter å fisler på pc, fikk da impulsbestilt meg et sett Sony WH-1000XM3. Dyrt å kjede seg på jobb, men fikk 72 kr inn på viatrumf
God morgen fra hovedstaden! Solen skinner, så nå er ting som det skal være, @Eddie47 Søndag, da er det dessverre snart mandag igjen. Men, man er litt nærmere neste flytur, kun 32 dager unna.. Har forøvrig 7 års bryllupsdag i dag, og skal ut og spise koreansk i kveld. God søndag!
God morgen fra et regntungt Geilo! 90-årsfeiring med hele slekta. Burde jo selvsagt flydd hit men det ble bil. Og dermed venter ca. 4 timers hjemvei nå straks. Feiringen har vært bra med mye god mat og drikke. Ikke såå lenge til 24/10 ... (40 dager) Ha en fin søndag! PS: Grattis @holmen. Jeg ligger to år foran deg i løypa (4/9-2010).
God morgen. Som @holmen sier så har hovedstaden tatt fra @Eddie47 det fine været. Selv om sola skinner så syns jeg det er litt kaldt. God søndag ønskes. @holmen hvilken koreanske er det dere går for i dag?
Da var man i sete 3A SK4603 og alder er tydeligvis ingen hindring for å være idiot... Jaja, skoene er i det minste på
Flyplassen på Dagali er jo solgt til noen som skal drive med droner. Så kanskje en svær drone hadde vært greia mellom byen og 'hytten'?
God morgen fra tidenes lengste kø i sikkerhetskontrollen i Keflavik. Naturligvis den ene gangen jeg ikke har fast track (flyr Icelandair). Vet de ikke hvem jeg er?
Sløv helg på Sjusjøen er liksom helt greit det og, selv om man ikke kommer SÅ langt opp i høyden. Og i dag skinner sola så hvis vi bare kommer oss bort fra frokostbordet blir det en tur ut før hjemreise. Hurra for speider'n som tok ungene med på kanotur i øsregn i helga, ja til og med både hentet dem hjemme og bringer dem tilbake hjem så mor og far kunne dra bort. Edit: Ja og gratulerer med bryllupsdag!
God søndag fra en solfylt hovedstad. Formiddagen har blitt tilbrakt i marka, og mer sopp er i hus. Veldig bra soppår dette året ser det ut til å bli. Resten av ettermiddag blir tilbragt foran TVen med RDR2. Ha en god dag, særlig til de som skal ut å feire