God søndag .. godt vær

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 15. juli 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,668
    Likes mottatt:
    888,007
    Bonuspoeng:
    293
    .. på solkysten ..litt småskyer, men ikke regn

    Har nettopp rensket og støvsuget og beiset terrassen. Måtte det være fullstendig opphold de neste 24 timene ...
    Lønnen er lav for innsatsen og det ikke tips å få noe sted!
     
    DanH, paron, funkenstein and 2 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,986
    Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    Hardt liv òg i nord:
    20180715_114057.jpg

    Er det ikkje det eine, så er det det andre pelsspetakkelet:
    20180713_131542.jpg

    God søndag frå Aust-Finnmark!

    @Berlioz, eg kan ikkje love at det held seg så bra heilt til du kjem, men eg skal gjere mitt aller beste!
     
    Berlioz, Earl, Edvard and 1 other person like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,821
    Likes mottatt:
    79,691
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hytta!
    Har badet, drukket kaffe, spist is og klippet håret.

    Nå er det båttur på programmet.
    Det er visst søndag, men det betyr ikke så mye når klokka viser ferie.

    19 dager til neste flytur.
     
    Kristian and Eddie47 like this.
  4. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,218
    Bonuspoeng:
    183
    Flightradar24 registrerte 205 000 flyvninger denne fredagen (rekord). Tjenesten er et fascinerende verktøy for flynerder og andre reisende. Dagen med færrest flyvninger er 25. desember. Klikk på bildet for animasjon.

    [​IMG]
     
    DanH, Mavo, Kristian and 6 others like this.
  5. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,589
    Likes mottatt:
    7,608
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Budapest, her er det 29 grader og strålende sol. Formen er så som så etter en noe fuktig mottagelse av "dårlige" kompiser i går, klokka ble sånn rundt 5 i dag tidlig før hodeputa ble funnet.

    Så nå er det vel på tide å finne noe som kan minne om en slags frokost, og så blir det vel som Eggum sang, på'n igjen... :)
     
    Kristian, jgroneng and Eddie47 like this.
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Utmerket ettermiddag her i SQ loungen på LHR.
    Innsjekk av en koffert på 26,1 kg, no questions asked. Usikker på om det var Plus billetten eller Diamond kortet som gjorde utslaget.
    Nå skal jeg se 1 omgang her også en halv time av 2 omgang av finalen fra Lufthansa loungen.
    Fasttrack fungerte ypperlig.
     
    Kristian, jgroneng and Eddie47 like this.
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Haha...
    Jeg hadde engang 24 kg koffert med EBD og plussbillett.. Det var ikke gratis...
     
  8. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,341
    Likes mottatt:
    48,216
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra rett utenfor OSL. Det er VM finale og snart godt over 4 år til neste moro av samme sort.

    Kvelden blir vel å gå med til pakking for morgendagens tur.
     
    Kristian, Xflipper and Eddie47 like this.
  9. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    3,071
    Likes mottatt:
    13,735
    Bonuspoeng:
    183
    Har hatt over 30 kg, EBG og Go flere ganger uten å måttet betale noe som helst. Så vil tro det er status som helper deg.
     
    Last edited: 15. juli 2018
    RoadKing liker dette
  10. ccurrahee

    ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

    Innlegg:
    10,935
    Likes mottatt:
    40,128
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag, godt vær og god kamp ;) God tur alle til alle som er på vei:)
     
    Kristian liker dette
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Kjipt for deg da :(
     
  12. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Tror (håper) jeg og :).
    Kan hende regnet han og med at jeg kom fra en IC flyvning uten gjennomgående og ikke bare Heathrow Express fra Paddington :)
     
  13. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,570
    Likes mottatt:
    7,064
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra København. Her er VM finalen beskuet fra rådhusplassen. For en gangs skyld var ikke fly befordringsmiddelet nedover, men bil. I morgen fortsetter flight BMW X4 sin ferd nedover Europa med Rothenburg ob der Tauber som dagens mål på vår ferd mot Rivieraen (en tur som også inneholder et aldri så lite interludium i alpene for å se på noen gale menn som sliter vettet av seg opp Alpe d´Huez bare for å få en gul sykkeltrøye).
     
    Kristian and Eddie47 like this.

Del denne siden