God onsdag fra hjemmekontoret. Besøk av rørlegger for service på bergvarmeanlegget. Greit å gjøre hvert annet år er jeg blitt fortalt. Ute skinner solen så kanskje det blir noen "pauser" ute i løpet av dagen. Satser på det! Ha en flott lille lørdag! T-9 Malaga
Morn fra hjemmekontoret. Det kan virke som regnet har roet seg litt over natta og det er sikkert bra for å få unna vannet siden det virket som et lite kapasitetsproblem i går. I alle fall herlig å slippe unna pollen i luften Ser heller ikke ut som pollen og finvær blir et "problem" i nær fremtid. I Nederland klages det at det er for varmt... etter 8 måneder med klaging over at det er for kaldt/dårlig. Har foreslått til flere at de bare må komme hitover hvis de synes det er ille med sol og varme, men ingen har tatt agnet enda. Hjemmekontor i dag, 3D printer er satt i gang for siste av 3 printeøkter for å få en brettspilleske litt mer organisert. I reiseverden prøvde jeg å legge til TRD-OSL-AMS (SK + KLM) som feeder til AMS-SXM (KLM) men hun jeg hadde på tråden mente det var umulig å kombinere og at man må bestille det som en komplett reise. Orket ikke agentrullet og bare bestilte en tur utenom. Planen var egentlig å kjøre til Nederland, men alle grunner for å kjøre er blitt bortre, så da er det greit med noen flytimer heller enn to dager i bil. Leiebil ble det i Nederland etter hjemkomst fra SXM. Ha en fin onsdag, som for meg føles som tirsdag
God morgen! Solen skinner. Skal på møte i Oslo, så jeg satte meg på bussen. Deilig å kjøre forbi alle som står i kø. Skjønner ikke at de gidder.. Sa opp Amex i går, så nå håper jeg de har en kampanje i juni 2027. Ha en fin en!
God onsdag fra Oslo! Dagen har startet bra og jeg har alt plukket opp en retur fra SFO til CPH for å kompletere en langhelg neste april, lenge til men ikke bare bare å få tak i FP i biz bort dit. Nå manglert bare en liten påbygging med CPH-OSL så er reisen komplett. Det hadde jo vært for enkelt om en bare kunne booke tur retur inkludert mellomlandinger i en enkelt operasjon. Nei, hver vei skal være en egen booking og tilslutningsfly en egen telefon for å legge til på senere tidspunkt. Dette er vist standarden vi må venne oss til...
God formiddag fra Strålende sol i Oslobyen, gårsdagen var litt vindfull mens det er stille så langt i dag. Kanskje derfor rampen er stille i dag mens gårsdagens tilsynelatende var full treningsdag for diverse i transport industrien SAS kunne bekrefte at det går fint å ha med egen rullestol fram til døra på ferie. Det kan telles ned til Brussel og T-5.
God formiddag fra HK. Rekker noen timer på jobb før vi må bevege oss ut til flyplassen. Endelig T-0. Ser jeg skal reise med flyet som er på vei til Dublin nå. Bittelitt forsinket, men satser på at alt går bra. Vi har kun 50 minutter connection på flyvningene våre i dag, men det hadde egentlig ikke vært en katastrofe om vi kommer frem en dag forsinket så tror nok det ordner seg. Foreløpig god plass foran gardinen på begge flyvningene vi skal ha, så da håper jeg vi klarer å bli både mette og utørste før vi må skifte til shorts. God onsdag, alle!
Hilser fra en benk i solen. Her måtte jeg unne meg en kort pause fra møtemaraton, så nå nytes en is mens det kikkes litt på nyheter, IF og folk. Om 5 minutter starter siste bolk for dagen, så følger en joggetur hjemover. Greit å bli ferdig med den slags, så det kan slappes av utover kvelden. Ha en flott lillelørdag der du er!