God morgon frå Aust-Finnmark! For to dagar sidan hadde vi haustjamndøgn. Pandionkatten har difor sjekka varmeflisene på badet ekstra nøye etter det... Elles ser eg at det er F&F-fråtsing i SK-leiren her inne. Kanskje eg må gløtta litt sjølv? Hmm, noko anna hadde kanskje vore skammeleg...? Ha ein fin-fin onsdag, folkens
God morgen fra Sølvbyen. Gråvær, men m/kaffe og musikk fra BBC 3 ordner livet seg likevel. Ha en fin onsdag, og gled dere til helg med doble MC-poeng!
God morgen Gledes til litt SK4675, frokost 1 på Radisson Blue, så frokost 2 på gullstua, så "sulte" til ALC(etter 2 frokoster bør en være litt mett)... Innom Hertz og hente Maybachen og farte av sted til Expedia vennlige SH Villa Gadea angivelig 5* Ikke mange dagene igjen Må sette av morgen dagen til å booke noen fly billetter, div europeiske destinasjon, kanskje en HKG i PE... God dag i luften som på bakken.
Hoi fra Oslo. Godt inn i andre arbeidstime, men kjenner at det var litt for hyggelig på vinoteket i går. Helg snart?
God morgen fra solkysten, litt kaldt på morgenkvisten ... 12 gr 25.september er BEL ikke så verst? Dette blir nok en solfylt dag med temperaturer opp mot 20 grader .. Livet er ikke så gale .. 10 dager til «diamanten ska hem»
God onsdags formiddag fra Nordens Paris Telefonen melder om 7°C og ute er det overskyet og grått. Idag er planen å drive med litt praksis jobbing og chillen litt sånn ellers. Så ha en flott onsdag
God morgen! (eller formiddag, kanskje?) F&F-shopping, og litt jobb, står på timeplanen. Og i dag blir det konsert på John Dee. Fikk tak i billetter til Steel Panther på Sentrum Scene i januar også, så da er det bare å glede seg til en veldig morsom kveld. Nå må det da være helg snart?
God morgen! Gråvær og ingen flyturer i kalendern før november... Grøss.. Fristet veldig med fine priser til MIA eller HKG i pluss, men strengt tatt trenger jeg poengene i neste opptjeningsperiode som starter i mai, da Diamant er sikret for denne perioden. Mange tunge valg for en bonusjeger, men trooor jeg klarer å holde bookingfingern i sjakk til neste gode tilbud kommer. Ha en fin en, halvveis til helg nå!
God formiddag fra Trondheim Her er det strålende sol fra blå himmel, litt varer er idag bestillt på Systemet, for avhenting lørdag morgen- starten på vår "Elvegris"-tour 2019 in Sweden. Ha en fortreffelig onsdag
God lunsj fra solrike Nidaros. Da var aller først CT-booking gjennomført! Kjemisk fri for F, men det får man ta stilling til når det begynner nærme seg avgang... SWISS C blir en ny opplevelse uansett det
God lunchtid frå eit solbadande Sunnfjord. Mat og kaffi er godt. Berre 74 dagar att til eg skal få prøvd med i business class. Og berre 73 til neste flytur. Det er jo nesten i morgon.
Goood day Bursdag idag så blir litt jobb etterpå før det blir en bedre middag i kveld Må varme opp til helgen, 30 stk i 70kvm leilighet kan bli noe trangt hehe... Huff Shopping idag og siden lufthansa rotet bort bagasjen min på mandag, så nå kunne jeg visst handle
God kveld frå strekninga Jessheim-OSL! Her gledar ein seg til purreløk og gulrot i loungen før turen går heim via Eddieville. Sikkert greitt å få i seg litt grønt og vitaminar igjen. Nasa renn og halsen har streika fullstendig etter 4 dagar med skråling av "Ein Prosit" for full hals. Sikkert ingenting 14 dagar på vatn og tørt brød fram mot MegaDo ikkje kan kurere. Gratulerer med dagen og god middag til @paramberg! Ha ein fin kveld alle sammen!