Kl er urkristelig tidlig straks 0600 (eller uhinduistisk som de sier her). Tillater meg derfor å si god morgen og god onsdag fra domestic lounge Bali, i starten av DPS-CGK-JED-DXB. Selvsagt ingen som skjønner den ruta!
God morgen fra hovedstaden. Hjemmekontor i dag? Det passer kanskje ikke alle Ha en strålende onsdag alle bonusnisser
"God" morgen! Har fått en låsning i nakken, så morgenen er ikke så god akkurat nå. Men, kiropraktoren hadde ledig time til meg i formiddag, så da satser vi på at han gjør sine sedvanlige underverker, og fikser det på null komma niks. Må bare klare å kjøre dit uten å kunne sjekke blindsonen.. Ha en fin en!
Morn fra SVG! Her er det mørkt, vindstille og +1 og første kaffe har funnet seg godt til rette i den ene foten. Så nå må den andre foten også pleies. «Adle ska få», som dusjkabinettskytteren en gang sa… Travel dag med masse gøy jobb, så skal vel julas flyreiser avbestilles, fordi resten av familien heller vil kjøre bil 1400km til Trøndelag… Jaja, sånn går no dagan. Ha en lystig dag!
God morgen fra Oslo! Bystyret har glemt både å skru på lys og varme ute, så ikke helt topp stemning. Heldigvis skal det vistnok iverksettes en 100 dagers plan for å få orden på sakene, så satser på at det løser seg etterhvert. Dagen bringer ellers så spennende gjøremål som tannlegebesøk og julegaveshopping, som begge scorere omtrent likt på trivselscoren...
God morgen fra kontoret i nordvest hvor det er fint lite å melde om idag. Noen har hvisket meg i øret at det er ekstra trippel T i morgen!!!!
"God" føremiddag frå opphaldsveiret i Florøida. Full fart og stormande jubel. Nesten. Eg er litt småsur for at unge Stordalen ser ut til å ha endra statusoppteninga frå poeng til netter. Helsikkes greier. Jaja. Då blir det ikkje noko LTG på meg, men nokre dugandes hotellfrukostar får vi tru det blir. Og i dag er det jammen meg berre 45 dagar att til underskrivne, @Stuttfeiten, @Sonictravel, @kjeeli og @McBuljo går ombord på SK939 til LAX. Rai rai!
Morn fra hjemmekontoret. Uplanlagt hjemmekontor, har rett og slett blir dårlig over natten. Dårlig nok til å ikke ville være på sentrumskontoret, men ikke dårlig nok til å la være å jobbe. T-25 til langtur, så sikkert greit å styrke bakterie/virusforsvaret nå. Ha en bedre onsdag
God onsdag fra kontoret på Skjervøy. Mandag og Tirsdag gikk til at snø smelta og opp mot 7 grader, mens det i dag blåser og det snør og vi er tilbake i vinteren. Sas meldte om at Copa endret flybilletten min fra Panama City til Guadalajara med ca. 25 min, jeg aksepterte. Jaja. Da får jeg litt lenger tid i Panama. Vurderer å by på oppgradering, men da jeg sjekket i dag var det dyrt. Jaja Ha en flott onsdag alle sammen
God formiddag fra Porsgrunn. Kvikk og fin etter langhelg i Miami- dønn normal i kroppen/døgnrytme. Hjelper med 30 år som skiftarbeider, og må le litt av folk som piper om jet-lag Ellers er det julebord til helgen, søk dekning Oslo Ha en lett dag
Jeg har jobbet helkontinuerlig skiftarbeid over lengre tid, jobbet bare nattskift…. har alltid hatt problemer med jet-lag. Synes jet-lag er noe dritt! Når sant skal sies så er det blitt verre med alderen .
God ettermiddag fra Kaosmoen. Listen over forsinkede og kansellerte fly er lang. Loungen har et avsperret område og knapt en plass å oppdrive. Skulle tro jobbreising var risikosport. Men heldigvis er Bergens-flyet bare en halvtime forsinket.
God onsdag fra vakre Miami. Flott sted og feriere men priser på mat og drikke må vel snart være i verdenstoppen her. Må være svært utfordrende for vanlige folk med selv ordinær inntekt her. Kult at de har tatt vare på «art deco» stilen.
God kveld fra Lisboa og Iberia’s kontraktlounge. Jobben er gjort og hjemreisen begynnes. Tar snarveien via Madrid
Husker jeg rett var det satt opp noen stiger og annet byggeutstyr, så bare ingen som jobbet. Om Bergen må jeg sitere ene piloten under en tidligere innflyvning. «Været er overskyet og regn, så intet nytt å melde, men kjekt å komme hjem.»