God morgen fra t-banen! I dag er den store dagen, øl&flybonus står på menyen for ettermiddagen. Bare en liten økt på kontoret og godt mulig en økt med CT kontoret så er det klart. Teller knapper om jeg skal droppe FCT for Thai F og en dag ekstra ferie... Livet er hardt... Ha en fin dag og vel møtt i aften!
God morgen fra en annen(?) T-bane. Litt jobbing på kontoret, så litt jobbing på hjemmekontoret mens jeg passer hunden, så helaften på Asylet. Gleder meg over at poengkontoen har tatt seg kraftig opp siste uken. Nå må jeg bare finne opp noen feriedager.. Gleder meg til helg!
Harde beslutninger tidlig på morgenen! God morgen fra et skyfritt Bergen ... Jeg er oppriktig lei meg for at jeg ikke oppdaget dette forumet før jeg var på vei til å avslutte mine 14 arbeidsår i Oslo ... ubegripelig mange gærninger og øl og fly ... Ha en fin dag ... og dere som skal drikke øl med @Are og co i kveld .... ta en øl for meg!
All work and no play for meg . Skal ha et par innlegg på lunchseminar i morgen. Alt for mye å forberede. Håper på en anledning til å ta igjen det tapte i helgen. Ha en trivelig onsdag !
Word! Du er fortsatt velkommen til Oslo om du blir for lei av din nyvaskede by Er jo greit med en unnskyldning til å fly litt innimellom...
God morgen folkens, sola skinner på OSL og området rundt Prioriteres med hjemmekontor i dag. Ellers så blir det ingen flights denne uka, orket rett og slett ikke en tur til UK denne uka. Men tar seg nok opp igjen på mandag.
God morgen fra SK4186! Er det slik at SAS har sluttet med frokost i Plus? En deilig lillelørdag ønskes forøvrig alle medforumrister
God morgon frå Aust-Finnmark! Striskjorta og havrelefsa er tatt fram her i nord, men heldigvis skin sola Elles må eg seie at eg er skuffa over at NRK P1+ serverer svært lite latinomusikk, men heldigvis er det lite dunk-dunk-musikk òg, så det skal vel gå greitt Ha ein fin onsdag anten du er på bonussamletokt i lufta eller ikkje!
God morgen fra hovedstaden. Er det bare meg eller føles det helt feil å sitte innestengt på et kontor når det er så knall vær ute!?!
God formiddag fra Trondheim I likhet med flere plasser skinner solen over trønderhovedstaden idag, men likefullt jobber man... Idag blir det hjemme-alene med kidsa= laks til middag og deretter lekser og film. Ha en herlig dag
God dag fra Osl. Sitter i gulloungen og venter på flyet til Danmark, så videre til Chicago. Booket bonustur for en kamerat og meg når SAS kjørte 20% rabatt på bonusreiser. I tillegg har jeg fly premium business, så det kom på pene 48000 poeng og 600,- pr. pers. Høydepunktet på turen blir nok konsert med Eagles og forhåpentligvis en fet bil tilgjengelig på excecutive aisle hos national.
Føkk! Fikk en gammel haug av en A340 (Torfinn Viking) Jeg som skrøt til reisefølget på vei til Osl at SAS sine LH fly var så bra! Skikkelig nedtur. Men får håpe betjeningen er bra.
Hei, det er vår felles dårlig bekjente LN-RKP, som vi var så uheldige å fly med både til og fra Boston i februar. Vi klagde til SAS på grunnlag av at vi ikke fikk det produktet de reklamerer med og solgte oss(ny business class) og ble godskrevet med en god sum Eurobonuspoeng i kompensasjon.
Den har gått fast til Chicago de siste dagene pga det er to A340 på service i HKG, så den blir nok på den ruta noen dager