Ikke for min del, drikker heller noe som har mer smak enn pils. Sjappa vi skal på har for eksempel en veldig god Barley Wine og en fatmodna Flamsk rød som jeg er veldig glad i (drakk en senest i går). Hva mine kolleger velger å gjøre får de finne ut selv, personlig er jeg glad i øl men ikke i rus, så det er en litt teit kombo
Jaja, bare som en liten oppsummering for dagen. Jeg syns RA hos IHG betaler seg. Spurte om vekking men takket nei siden de tilbyr kun maskin/opptak. Null stress, det blir personlig. Den vinflaska som jeg ikke fikk betale for i går ble «standard» så fikk en til på rommet i kveld. You still like it sir? Litt usikkert med booking og åpningstider på Lotte Tower i morgen. Concierge er da tilgjengelig som left-wing fra 09:00-13:00. Blir ikke noe tull da. Blir steikanes godt å få herje litt med skog og bikkj nå
God onsdag fra den Arktiske hovedstaden Telefonen melder om 0°C og ute er det skyet men sola titter frem og tar med seg litt blå himmel Idag er det litt eksamensskriving før det bærer på med et speidermøte ikveld og mer er det ikke å fortelle om fra den arktiske hovedstaden Så da ønsker jeg alle her inne en flott onsdag
Jeg beundrer alle som klarer å bestille billetter så langt frem i tid (HKG i jula)! Jeg sliter med 3 måneder frem i tid... Xxx,
Jeg har heftig arb. belastning når er på jobb, min sommer ferie og jule ferie er hellig+ annenhver påske(med kollega som vikarierer, og jeg for han)... Alle andre dager blir det jobb+IF, jobb og mer IF. Så bookingen foregår på fredagen da SAS MC kampanjen rår
God dag! Siste arbeidsdag før en setter snuten vestover. Fikk nettopp push varsel, sms og e-post fra SAS om at sjekk inn var åpent. Trykker en på linken så får en dog beskjed om at Internett sjekk-inn ikke er mulig
Tredje dag hjemme med sykt barn, rart. Han er elve år og ligger langflat på sofaen. Er noen år siden sist jeg var hjemme pga syke unger nå. De klarer seg selv når de hoster og snufser, men denne gangen var det litt ekstra så jeg ble hjemme disse tre dagene. Har nesten klart å slå ham i Mario party, litt ergerlig at han er stor nok til å klare seg selv hjemme i morgen men det er nok av ting som venter på meg på jobb. "Fri" til uka, møter i Helsinki er noe helt annet enn vanlige dager på kontoret
God ettermiddag fra sk943... trøbbel med a350.. to timer forsinket pga motorfeil og må nå bytte fly til a330.. nedtur.. ny avgangstid 1900.
God onsdag formiddag fra TBIT på LAX. Snart hjemover med SK932 på første rad i bussen. Hamler det opp med nye United Polaris som vi fløy over dammen? Den som venter får se. Forøvrig imponert over Star Alliance-loungen her. God kok. Fortsatt fin onsdag til alle!