Trøst deg med at han skal fly med en gammel A340-600 .. 16 år gammel og gammel configurasjon.. Men det er dass i kjelleren
Takker Ser frem til flotte tur, og ikke minst sol, varme og fine opplevelser der nede! Må passe på @Kristian når vi kommer frem da, så godt å få noen timer på flyet for å lade opp først
Vårherre skal vite at du trenger all den lading du kan få! Jeg er jo hjelpesløs nok som det er på hjemmebane. På bortebane, utaskjærs, er det myyyyyye verre!
Litt tidligere på jobb i dag for å kunne sitte på CT-telefonen med god samvittighet. Nå er den oppgaven overstått og enfoldig som jeg er, gleder jeg meg over å ha fått endret til OS på utreise. Neste steg F...? Tenkte å si at han virkelig har "let himself go" til jeg forsto at han er inni bilen
God morgen fra Asker! Treg start på dagen, men prøver å lære noe nytt da.. Finleser Aftenposten, men intet nytt der altså https://www.aftenposten.no/reise/i/...asse-til-asia-eller-usa-for-noen-hundrelapper Edit: Eneste som kommer ut av dette, er vel mer kamp om setene
Jepp, stram tidsplan, CT som nærma seg utløp og ønske om LH F med 747 frå Frankfurt gjorde at det blei slik
Nei, dessverre. Men han vakten på bildet tok selfie med Bieber, og pratet ikke om annet den neste timen.
Nå er det blitt morgen her i West Hollywood også. En god natts søvn i en veldig stor seng. Ute er det faktisk grått, og det er vått på takene nedenfor. Og i stad tordnet det. Skal ut og kjøre i dag, og det er alltid spennende nr det regner i LA. Det er omtrent som i Norge når den første snøen kommer.. Ingen har dekk med mer enn 1 mm spor og veiene er glatte på grunn av gummirester, oljesøl og at de aldri blir "vasket" av regnet. Det er ingen som synes at det er noe lurt å senke farten, og alle vindusviskere er uttørket, da de ikke er brukt siden i fjor. Spenning i hverdagen, altså!