God morgon frå SK932

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av snus_mumrikken, 16. juli 2021.

1. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,550
    Bonuspoeng:
    183
    God Morgon
    Då nærmar ein seg CPH, triveleg crew på dagens flight.
    Ca 60-70% belegg i biz kabinen.
    Meir om turen kjem i reisebrevet :) Men er naturleg litt forsinka etter mykje av turen utan dekning.
    636EA8F6-C526-4AC3-8F63-690F1BE3727E.jpeg

2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,743
    Bonuspoeng:
    293
    Skulle gjerne sittet SK932 og spist frokost .. men jeg sitter på solkysten med armen i fatle.
    Det er ikke så verst her heller, solen skinner og livet er kjekt.
    Skal nok kjøre til strilelandet i dag når sjåføren er klar .. har en mistanke om at jeg ikke klarer å kjøre bil før over nyttår.
    F0BA2E88-4D49-418D-959F-10B303B9EDD4.jpeg

3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,714
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Gleder meg til å ta ferie, men må jobbe en uke til.
    Har prøvekjørt en stor elbil i går, en Opel e-Zafira Life. Stor! Men knapt mer komfortabel enn elbilen som jeg allerede har. Stort pluss for mye lengere rekkevidde, men om det er verdt å betale et (stort?) mellomlegg for ved innbytte er jeg meget usikker på.

Får gruble litt på det.

Ha en flott fredag og påfølgende helg :)

4. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,435
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn. 13 flotte dager i Risør unnagjort. Har fått straffa alle kredittkort kraftig, og regner med å håve inn mange EB poeng neste måned.
    Ellers er det tilbake på jobb fra i morra. Heldigvis bare tre uker å jobbe før neste ferie.
    Nu blir det klesvask og plenklipping

5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,218
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra de siste timene på hjemmekontoret før jeg logger av for de tre siste sommerferie ukene. Tok en båttur inn mot Tjuvholmen/Aker brygge i går kveld. Der var det mye folk og god stemning :)
    20210716_080658.jpg
    Ha en strålende fredag flotte forum :)

6. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,332
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Fredag begynner med gråvær, men akkurat nå skinner sola fra blå himmel, så det er håp for OK vær idag.
    Familien kommer hjem fra hytta idag, så da er det slutt på gressenkemann-tilværelsen , men det er håp til uka igejn....antar de drar tilbake dit. På denne måten får jeg ro og fred til å jobbe i huset :):)
    7 dager til ferie - DTF :cool::cool:

Ha en nydelig fredag :D:D

7. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,059
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Narvik.
    Grått og litt vind utenfor, men regnværet fra i natt ser ut til å ha flyttet seg videre.
    Et par fine dager med naturopplevelser langs Ofotbanen både med tog, på beina og med båt er snart over og i ettermiddag skal SAS frakte meg sørover igjen.

Nyt fredagen folkens :)

8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,079
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Fredag er ikke like forlokkende når man har ferie, men det er uansett en fin dag.
    Solen skinner, og det blir en enda varmere dag enn i går.. Det blir nok litt bading i dag også!

Koronapasset er blitt grønt, så nå bærer det rett avgårde til Strømstad. Neida.

Nyt dagen!

9. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,686
    Bonuspoeng:
    113
    Nok en god morgen fra Trondheim. Som nevnt litt variabelt vær, men satser på at det stabiliserer seg på OK+...

I dag er dagen kommet:cool: "Første stikk"! Hele 2-3 uker før jeg hadde forventet basert på de prognoser kommunen opererer med...

Dette lover bra! Da er det 3 uker til jeg er "good to go" for "LøpeBirken" (de krever koronasertifikat), så får man se om det blir løp på Lillehammer eller om man tar Trondheim (halv)Maraton i stedet...

Strålende fredag og helg/ferie til folket:cool:

10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,248
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå ein som booka tur med SK932 i går kveld. Vi må ha backupplanar om Asia ikkje er mogleg neste sommar. Neste veke skal eldstemann ha ferie og veka etter blir det roadtrip til BGO for å hente trønderbataljonen til madammen, samt nokre flasker med druesaft.

Det ligg med andre ord an til heimeferie i år. For andre året på rad. F***.

11. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    13,168
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Asker. I motsetning til Lofoten og Bodø i går er d varmt her. Skulle egentlig en tur til Sunnmøre til helgen, men siden formålet var fjelltur blir den utsatt siden været ikke helt spiller på lag.

Flott tur med Flyr i går. Ledig midtsete og vannflaske ved boarding er nok for at jeg velger de fremfor SAS og DY når det er aktuelt.
    2E433903-C1FF-40B4-93BB-166C061BCF1E.jpeg 6BDEF1E3-69FC-4233-A5FC-BE265F85E92E.jpeg

Ha det kjekt :)

12. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,064
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Namsos

Ble lettere sjokkert da jeg leste denne tråden og innså at det er fredag. Jeg har rett og slett «mistet» torsdagen da den stort sett ble tilbringt i bilen. Men som @holmen sier. Det er liksom ikke like stas med fredag når det er ferie. Jaja får se om det blir litt Rai Rai med gamle kompiser når man er i disse strøkene

Ha en strålende en!

13. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    4,215
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Lillestrøm. Kaffen er i koppen og om noen timer er første vaksinedose satt.

Første del av ferien er ferdig, så jeg tar en reiserapport i miniformat her inne. Jeg har allerede skrevet noen ord om leiebilen. Resten av ferien kan leses med samme entusiasme som Archer på rampage.

Startet lørdagen med en flytur over fjellene til Bergen.

IMG_0964.jpeg

Været bedret seg kjapt etter ankomst og kan melde om Bergen fra sitt beste. Opp på Løvstakken og ut på sjøen.

Etter noen dager på solkysten ble det ny flyvning, denne gangen mot det sørlandske.

IMG_0970.jpeg

Nydelig vær og noen fantastiske dager i min andre hjemby, Arendal. Også her ble det ut i båt, denne gangen tok jeg sjøveien til Grimstad.

IMG_0978.jpeg

Ha en flyvende sommer!

14. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    39,955
    Bonuspoeng:
    293
    Nok en strålende sommerdag i Oslo. Norges vakreste by viser seg enda en gang som den sommerbyen den er.

Lett redusert morgen, men skrubbsår indikerer at gårsdagen var vellykket.

@Maggie , kunne jeg nok ha vinket til under kveldsbadet i går, mens du var på båttur.

Dagen i dag skulle vært fornuftig, men det er svømmetur i Akerselva som skjer. Like greit å nyte dagen når en kan.

RoadKing, ArthurDent, Earl and 11 others like this.
  15. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,248
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag. Eg har vore på telefonen med SAS i dag og ombestilt sommarens Asiatur. Førebels til oktober/november, men den skal flyttast igjen, til juli/august neste år.

Agenten eg snakka med presterte å gløyme noko vesentlig; flighten frå Europa (FRA) til Asia (NRT). Det vil seie at eg p.t. har billett OSL-FRA og NRT-MNL. Bør eg ringe opp att omgåande eller kan eg utsetje det til køen hjå SAS ikkje er like horribelt lang som den er um dajin? Eg er lite lysten på ein ny time i kø.

Last edited: 16. juli 2021
    RoadKing, ArthurDent, Earl and 6 others like this.
  16. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    38,222
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bonaire.

Her er hjemme/borte kontoret rigget opp for en økt på teams som jeg ikke slapp unna. Sitter med denne bakgrunnen:

EB67A833-2328-45B1-9E3C-9DEAA442E0B2.jpeg

Tenker jeg må legge på et filter i møtet….

17. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,709
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Bodø!

Her er det vindfullt, vått og kjølig, i alle fall for en som er vant til Oslo-vær. Første del av dagen har derfor blitt tilbrakt på Luftfartsmuseet, hvor man fikk et gjensyn med flere maskiner man hadde hengende på gutterommet i gamle dager. Her en F86 Sabre, som ser adskillig bedre ut enn den Airfix-versjonen undertegnede limte sammen for ca 40 år siden, i en prosess preget av glede, frustrasjon, sinne og til slutt oppgitthet. Sluttresultatet gjorde seg definitivt best i enda mørkere rom enn dette her...

God fredag, og helg!
    20210716_114740.jpg

18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,743
    Bonuspoeng:
    293
    Oppdatering fra solkysten.. nå på strilelandet og i gang med coronamedisin ..
    CFFFE5A1-A849-4543-A445-27ADEA646337.jpeg

RoadKing, ArthurDent, Earl and 8 others like this.
  19. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,421
    Bonuspoeng:
    183
    Første dose satt og merker allerede at 5G signalet har tatt seg opp betraktelig. Mange kjente på i køen og virker som det er bra dreis på 35-39 gruppen på vaksineringen i Trondheim.

RoadKing, ArthurDent, Earl and 6 others like this.
  20. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    39,955
    Bonuspoeng:
    293
    Oslosommer:cool:

22FB769F-827C-4B37-B63F-B730ED860E74.jpeg

RoadKing, ArthurDent, Earl and 7 others like this.

Del denne siden