God morgen tirsdag- det er mørkt

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 04. des 2018.

  1. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,556
    Likes mottatt:
    9,090
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden. Det var mørkt når jeg gikk til jobb og mørkt når jeg kom hjem så det er tydelig at vi nærmer oss årets korteste dag.
    En grei arbeidsdag ble avsluttet med julelunsj med mye mat og kaker på jobben så da slapp man å lage middag når man kom hjem...

    4 dager til ferie og neste flytur :)
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,341
    Likes mottatt:
    48,216
    Bonuspoeng:
    293
    Husker ikke hvem det var, men gir nok en kredd til han som tipset om takterrassen på Waldorf Astoria BH.

    Hummerburger med Voss og vin satt fint til lunch;

    393F8B15-8AD6-452E-97DA-F633BD4BE5FE.jpeg
     

Del denne siden