God kveld fra hovedstaden. Det var mørkt når jeg gikk til jobb og mørkt når jeg kom hjem så det er tydelig at vi nærmer oss årets korteste dag. En grei arbeidsdag ble avsluttet med julelunsj med mye mat og kaker på jobben så da slapp man å lage middag når man kom hjem... 4 dager til ferie og neste flytur
Husker ikke hvem det var, men gir nok en kredd til han som tipset om takterrassen på Waldorf Astoria BH. Hummerburger med Voss og vin satt fint til lunch;