God morgen onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 05. febr 2025.

1. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,884
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bangkok :cool:
    Her er en ute på vandring og har et lite pit-stop på Café Amazon for en Mocha yen (ice mocha). Har måttet trappe litt ned på vandringen pga vonde bein, så i går ble det bare 10k men til gjengjeld 1200m i bassenget. Den kalde perioden er definitivt over og høy luftfuktighet merkes også noen dager. Dog ok i dag med lett vind fra nord.
    Da her er kjentfolk i by’n blir det senere i ettermiddag et lite topp møte for et par glass av kalket vann :p
    Ha en flott onsdag :)

IMG_4297.jpeg

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,493
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra godstolen.
    Kaffen er klar, og bilen varmes opp. Snart klar for avreise mot kontoret, for nok en dag med møter og slikt.

Jobben skal plutselig ha meg avgårde på reise, noe som aldri har skjedd i løpet av de 6 årene jeg har jobbet der. Det blir spennende å se hvilke regler de har for valg av flyselskap og hotell. Må jo se om jeg kan få noe ut av dette. :p

Ha en fin en!

Ruby, Spielhaug, Wiolenze and 7 others like this.
  3. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,548
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra DUB. To ganger Connect (eller hva det nå heter) for å få meg hit i går. Første gang jeg har fløyet Connect på OSL-CPH tror jeg? Hyggelige folk som stod på, men bortsett fra noen EB-poeng kan man da like godt fly Norwegian når kapteinen uansett er spansk og crewet er noe irsk/britisk/spansk/dansk ish. Tror Connect har et høyere antall tatoveringer per crew enn Norwegian. Folk med tatoveringer er hyggelige de, men hyggelige på en annen måte.

Nå blir det BA til LHR, noen timer med loungebesøk hos Qantas, Cathay, AA flagship first og BA på T3 før A350-1000 over dammen og så et lite EMB 175 hopp.

Last edited: 05. febr 2025
    Ruby, Wiolenze, TravelManBiz and 7 others like this.
  4. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,964
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra nordvest hvor jeg er på vei ut døra. Måtte bite i det sure eplet og bestille håndbagasje med rødnesene som jeg da sendte ref krav på, pga manglende fordeler. Kravet ble godkjent ganske kjapt heldigvis. Da er det mulig jeg bestiller meg et sete også.

Ellers har jeg vært meget heldig i min jobb der jeg har fått bestille alt selv ved jobbreiser.Får se hvor lenge det varer.

Ruby, Wiolenze, Berlioz and 6 others like this.
  5. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,182
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Jeg trodde jeg var på løpetime på morgenen, de to venninnene på nabomøllene trodde de var på café. Skravla gikk i 2x 30 min, og for å toppe det var det kanskje med en av de styggeste dialektene.

Personlig brukte jeg den stadig oppbyggende aggresjonen til å løpe ekstra fort, men neste uke tror jeg det blir voksenkjeft.

Ha en positiv en!

Ruby, Wiolenze, Berlioz and 7 others like this.
  6. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    4,187
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Oslo. Seig start på dagen etter fuktig kveld på sjakkbar. Det endte med kjøp av brett og brikker, som må det smugles tilbake til Bergen som litt for stor håndbagasje.

Godt hamsterburet er to blokker unna kontoret som byr på kvalitetskaffe.

Ha en flyvende en!

Ruby, Flymunda, Wiolenze and 5 others like this.
  7. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,947
    Bonuspoeng:
    183
    God nokså-langt-på-dag foran jobb-pc'en.

Yep, her er kroppen fremdeles delvis på Bangkok-tid, så man spratt opp tidligere enn sunt er, og klokket inn på jobb før 06:00. Nokså uvanlig for et svorent B-menneske, men fordelen er jo at arbeidsdagen straks er halvveis, hvis man skulle ønske å holde seg til normert tid i kontorstolen. Fikk jo gjort en god del også, før syvsoverne i landskapet begynte å dukke opp.

Men skal man holde ut til kantinen åpner for lunch kreves det nok en sjokoladebit. Til.

Ha en flott lillelørdag!

Ruby, Flymunda, Wiolenze and 5 others like this.
  8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,924
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå eit Florøida som badar i opphaldsveir. Eg trur ikkje det kan vere sunt å ha neste flytur i SAS-appen nesten 4 månadar fram i tid. Og håplaust med retur er det og. Eg bannar på alt som kan krype og gå av storfolk i Hollywood skal på festspela i Bergen i år og fyller opp alt som finst av fly begge vegar.

tafta, Ruby, funkenstein and 4 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,493
    Bonuspoeng:
    293
    Deilig med østlandsvær da! ;)

10. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,295
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra BUD. LH byr på kontrakslounge, ikke all verden så jeg gikk for O’Learys(eller noe sånt)

Loungen;

IMG_2897.jpeg IMG_2898.jpeg

Hjemreise via MUC hvor jeg har gitt Blacklane en sjanse til på OSL, spent på om de møter opp i tide denne gangen.

NoLimit, Ruby, funkenstein and 3 others like this.
  11. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,924
    Bonuspoeng:
    293
    Tja. Det vart betre med vestlandsveiret som var gøymt bak skyene ;)

12. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,376
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter hjemme i dag og føler meg skikkelig gretten mann i 3o åra i dag.
    Har 20 dager fri i Februar for masterskriving og reising de gode gamle dagene betydde det en tur med SA og et skriveopphold på et eksotisk sted. Nå derimot finner jeg ikke én eneste spennende reise. Det ser ut som jeg må bli hjemme og ta ansvar for kona og barna.

På den positive siden har jeg god kaffe og en fantastisk utsikt. Skal ikke klage for mye!

475501901_933525638889690_4580247180855533446_n.jpg

tafta, NoLimit, Wiolenze and 4 others like this.
  13. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    39,181
    Bonuspoeng:
    293
    Lav luftfuktighet 27 grader og et drag av frisk luft fra havet her @Ruby

@Flymunda : kan bekrefte at en må holde seg til bartendere med tatovering etter besøk på byens cervecería artesanales i går kveld.

voksen kjeft er innafor @Henrik

ha en flott dag dere. I går var det skilpadde på stranda : i dag vaker hvalen utenfor her og hopper villig foran turistbåtene.

Ruby and Flymunda like this.

Del denne siden