God morgen fra Pau Casals-loungen i Barcelona. Skal bli godt å komme hjem i kveld. Før det skal Air France bli nummer 15 på listen.
God morgen! Tykk tåke i dag, men Yr mener det er fare for sol. Vi får se. Jeg skal uansett ha hjemmekontor, etter en tur ut med hunden. Det ser ikke ut til at det skjer med det første, han sover fortsatt godt. Trump sørger for at den norske kronen blir mindre og mindre verdt. Og det blir dyrere og dyrere å besøke landet hans. Dumt for oss, men kanskje fint for den gjengse amerikaner? Det blir spennende å se hva som skjer fremover.. Ha en fin en!
God morgen fra hq. Mangler fortsatt 1 i VG sin opptelling. Fox er første medie som kårer vinneren. Det kommer nok til å gå bra denne gangen også. Ser ut som aksjefond kontoen kommer til å vokse utover dagen. Ha en strålende onsdag alle bonusnisser
Morn fra hjemmekontoret. En dag nærmere (t-10) før jeg reiser til vordende Trumpistan. Gleder meg ikke til å se en høylytt Trump på nyhetene de neste fire år, men det "å bruke innestemme" er vel ikke noe som passer hans personlighet. Samtidig var det kanskje for stille med Biden igjen? Jaja, blir aldri bra uansett. Tviler på at ting "over there" vil påvirke mitt liv her i Norge i noen særlig grad, men hvis USD/NOK kurs blir enda verre enn den allerede er synes jeg at SAS kan prioritere å vende snuten østover slik at NOk'en varer litt lenger på ankomststed. Like lite som jeg tror USA påvirker mitt liv nå, tviler jeg på at min mening påvirker SAS Er vel først når jeg selv tar verdensherredømme at alt ramler på plass, sant? Ha en trivelig onsdag
God morgen fra R12. Sen landing i går kveld og natt på Radisson Conference. Hyggelige flyvninger med LH group, men det tar sin tid fra TFS. Håper de setter opp en direkte rute nå som vi er så mange senatorer her på berget. Et annet land med mange senatorer skal sette sitt preg på verden fremover. Uff og huff. Tenker Jens er glad han fikk avløsning. Ha en spennende dag!
God formiddag fra Grenland. Rett fra ferie til overtidsarbeide.. slem overgang. Men fire uker til neste ferie. Da går turen til MIA med bolaget. Får se om norske lire er verdt noe der borte da? Ha en appresiert dag
Morn fra vest! Grått i været, men ingen vintertemperaturer ennå. Det er de sedvanlige 10 vinterplussgradene. Eller 10 vår/sommer/høstgradene her vest. Er vel litt som de sier i Skottland (?), vi har bare 2 årstider, vår og høst I morgen skal jeg tidlig opp for å ta min kvalifisering til senator. Jeg håper på litt varmere temperaturer der.
God ettermiddag frå Gardermoen. Her følger ein webinar frå ein "krok på golvet". Gjekk gjennom sikkerhetskontrollen samtidig med at Thai-crewet kom togande. Smått misunnelig på dei som set kursen dit i dag. Heldigvis skal eg akkurat det om ein drøy månad. Ellers rimelig grått og tåkete, men trafikken ser ut til å gå jamt og trutt utanfor
God ettermiddag fra Ålesund. Siden 2 leg med LX gikk i vasken for en drøy uke siden har jeg prøvd å finne en ny luke i kalenderen for å helt sikkert komme i mål med senator forlengelse. (Vil også prøve å få original routing credit.) Tror jeg går for den enkleste løsningen, t/r MUC 29-30.nov. Får da mulighet til å se både julemarked og Heim+Handwerk messe Kunne flydd rimeligere til MXP, men dyrere hotell og ikke spesielt varmere.
God midtuke fra hovedstaden. En rolig og fin arbeidsdag på lillelørdag, og resten av uken ser også fin ut før det blir en liten langhelg. Mangler noen siste detaljer før helgens tur så det skal fikses i kveld, alltid fint å bruke en kveld på å planlegge litt reiser! Nyt kvelden folkens