God morgen lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ruby, 08. febr 2025.

1. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,885
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bangkok :)
    Klokka er passert 09 og kaffe er servert av undertegnede.
    Våknet ved 7 tiden, men tenkte at en halv time til kan ikke skade.
    Temperaturen er for øyeblikket 28°c og stigende og vi har innslag av skyer i dag.
    Frokost blir av det hjemmelagde slaget alla Thai style. Så blir det ut å vandre.
    Så kom det jo fram at det er morsdag hjemme på berget, så må en også få bestilt blomster og Cider til opphavet :)
    Utover dette blir det en rolig dag av det vanlige slaget.
    Ha en fin en!

IMG_4298.jpeg

2. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,359
    Bonuspoeng:
    183
    God lørdag fra Bahrain!

Nettopp kommet tilbake til hotellet etter 15 km løpetur gjennom Bahrains gater. IMG_6276.jpeg IMG_6273.jpeg

Nå står frokost på programmet, før jeg må prøve å få liv i de to andre i reisefølget, som ble igjen på den irske baren vi var på i går, når jeg var fornuftig og dro hjem.

Tilbake til Saudi Arabia i ettermiddag.

Ha en finfin dag!

DJasko, Flymunda, Wiolenze and 11 others like this.
  3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,673
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra arbeidslivet.

Tre uker til avreise Roma.
    Da er det første mars, aka første vårdag.
    Kortbuksesesong mao:D

Ser ikke sånn ut i dag- her har det vært lett snø

Driten forsvinner vel når sola står opp.

Ha en solfylt dag

4. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,947
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et bortekontor i hovedstaden.

Yep, ble en tur ut i arbeidslivet her også og regnet med at det er roligere her enn i heimen. Så langt stemmer det godt, har kun observert ett annet fjes i landskapet så langt. Ellers er det ikke så gæærn dag for helgejobb, det er visst i morgen det blir solskinn her i byen.

Nå nytes et par pasteis de nata til kaffen, og det holder oss vel gående noen timer. Hmmm... må planlegge lunchsted, kantinen er jo helgestengt. Skal se det kan bli burger. Og en ørliten øl til. Hysj...;)

God lørdag videre!

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,496
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra sengen.
    Kaffe i koppen, og rock på radioen. Og hunden i fotenden. Han er ikke så klar for å gå ut ennå. Det snør, og da kan man like gjerne bli inne litt lenger. :rolleyes:

Benket meg ned foran skjermen i går kl 11 for å skaffe AC/DC-billetter. Med over 23000 foran meg i kø hadde jeg ikke så store forhåpninger, men jammen fikk jeg ikke tak i billetter til meg og kona. Så nå blir det konsert i Edinburgh i august. Hadde allerede booket fly og hotell, så jeg måtte jo få tak i konsert-billetter også. :cool:

Ikke akkurat billig å gå på konsert i 2025, heldigvis fikk vi både fly og hotell for poeng.

Håper alle får en finfin helg!

6. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,759
    Bonuspoeng:
    183
    God «morgen» fra Oslo, treg start på dagen med kaffe på sengen før dagens gjøremål starter.

Knapp uke til vinterferie og avreise Buenos Aires, ungene som blir plassert hos besteforeldre på Lillehammer og ikke får være med er mindre begeistret, og mener det er grovt urettferdig. :)

7. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,964
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra nordvest. Rolig start på dagen før jeg setter kurs mot Vigra og CPH. Jeg har ellers akkurat funnet ut at jeg har gjort en liten tabbe med posisjonerings flyvningen til OSL for LAX turen neste uke. Var sikker på jeg hadde booket 18.30 fra AES, men ser nå at det er 15.10. Jeg ser også at 18.30 avgangen er fullbooket så ingen hjelp med diamant fordel heller. hmm. Blir en del praktisk som må ordnes på mandag med jobben.....

8. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,853
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Tønsberg.
    T-1 til Bangkok før ferden går til Krabi noen dager senere. Nylig oppgradert til business med swiss og foreløpig ledig business sete ved min side. Desverre ingen trone seter igjen når jeg ble oppgradert.
    Dagen går til pakking og forberedelser for avreise.
    Det er litt av en kabal når samboer og kidn reiser 2 dager senere med mye av min baggasje siden jeg kun har inkludert 1stk handcarry.

Vy RE11 skal som vanlig stå for første etappe i morgen.

Ha en fin helg.

9. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    13,376
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Oslo, bolaget tok meg over fjellet etter jobbveke i Bergen. Om nokon timar blir det løp inne på Bislett, så får me sjå om det blir bobler for å feira at målet var nådd eller om det blir for at er sur for eg ikkje klarte det. Så jobbast det med forberedelse til konferanse i Oslo til veka.

10. Points4Fun

Points4Fun Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,174
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra LHR og en liten pre drink før sen lunsj hos American Airlines F. Ut på tur med @jgroneng

IMG_0558.jpeg

11. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,964
    Bonuspoeng:
    183
    Dårlig med kjøttproteiner i dag i Gullstua OSL. Pannekaker og grønnsaker er det som er her
    IMG_4119.jpeg

obay, holmen, Flymunda and 1 other person like this.
  12. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,548
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Glendale. Den store dype dalen var absolutt verdt et besøk.
    IMG_4047.jpeg
    Nov-feb åpner de veiene langs kanten som bare er tilgjengelig med buss resten av året. Soloppgang praktisk talt for seg selv var ganske magisk.

Flagstaff er fint for et lunsjstopp. Kjør 181 via Flagstaff opp til dalen. Fin tur i seg selv. Interstate 17 fra Phoenix til Flagstaff er også svært fin. Merkelig å kjøre berg og dalbane i 130 (75 mph). På de «verste» stedene er det bare 65.
    IMG_4063.jpeg
    IMG_4065.jpeg
    Martannes er fint for frokost/lunsj.
    IMG_4059.jpeg

13. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,964
    Bonuspoeng:
    183
    Tralla får kjørt seg på vei nedover av to tørste karer.
    IMG_4120.jpeg

Wiolenze, haifinn, Flymunda and 3 others like this.
  14. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,662
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra vest! Her har det vært respektable 7 varmegrader, rett før jeg må begynne med antihistaminer før pollensesongen starter…! Oppdaget at jeg i trumfopphisselsen på Hotels.com hadde bestilt et hotellopphold som ikke kunne kanselleres, så da får jeg ikke valget mellom de tre jeg hadde reservert. Jaja.
    Ha en fortsatt hænrivende aften (som Steinfeld pleide si…)

Ololsen liker dette
  15. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    39,203
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag fra sfo : nytt datapunkt for Mpc appen.

Sol her også … så noe fint må det være å se i dag .

Del denne siden