God morgon frå Sunnfjord. Ungane er oppe, so då får vel han far komme seg opp og. Dei etterlyser pannekaker til frukost. Eg vil ha kaffi, trumf og flybillettar
God morgen fra sjøen. Solen titter frem bak tåken, kanskje det blir fint vær i dag? Fin overfart i natt. Litt sjø, men ikke noe litt vin i glasset ikke retter opp i. Ha en fin en!
God lørdag fra hytta! Etter at en har passert 40 så oppstår det nye gleder. I dag skal en gå bananas med ny motorsag - det blir bra Ps! Har gått for diamant hos awardfares for å sikre familieutflukt neste år!
God morgen fra Sølvbyen. Vått og grått. Det ble bestilt F&F til HEL i går. Da kan vi teste om Duolingo har klart å utvide Eks-forlovedens uttalekompetanse til også å uttrykke meningsfulle setninger som de lokale kan forstå. Kanskje vi bør begrense oss til de som "taler det vackra modersmålet"? Ha en fin lørdag!
God morgen fra sofakroken. Vått og grått er melodien i hovedstaden også, så det blir nok lite uteaktivitet i dag. Da passer det jo utmerket at det er diverse sporter på skjermen utover hele dagen. Siden det er en måneds tid til neste flytur må det skaffes bobler i glasset på den tradisjonelle måten. Den eneste utflukten i dag blir derfor en tur til den lokale vinpusheren. Ha en fin lørdag om det reises eller ei!
God ettermiddag fra Sir Winston i tiggerstaden. Ferdig handlet, både villmarkens Louis Vitton(Fjellreven) og den originale har forsynt seg grovt av Mastercarden i dag, så her sitter jeg å nyter noen kalde mens fruen tråler litt videre. Straks hjemreise håper jeg, tog og buss. Ingen flight før mandag.