God morgen fredag, det er helg!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 21. juni 2019.

  1. SemiFrequent

    SemiFrequent TrumfGull

    Innlegg:
    133
    Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    Svensk politi er ganske glad i norske førerkort, og tar lappen på hastigheter lavere enn i Norge. Du mister riktignok kun kjørerett i Sverige og bøtene er lave, men Danmark er et mye bedre land å teste bilen i...
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,341
    Likes mottatt:
    48,216
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra ORY, leiekontor.

    Ble en natt til på Hilton Opera siden Intercont igjen ble utsolgt i siste liten.

    Det ser mørkt ut for å rekke siste med SK til OSL i kveld så tok en CNL på den, sete 3C er nå ledig. Ser ut for å kunne klare hjemreise i morgen tidlig. Får prøve å være mitt fantasifull mtp hotell, men blir vel Hilton CDG.

    God helg folkens.
     
  3. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,272
    Likes mottatt:
    9,173
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra bagasjebåndet på BRU. Tydeligvis tomt for vegetarkube idag.. Vet ikke helt om jeg er skuffa eller ikke. Godt var det ihvertfall, selv om det som vanlig er noe upraktisk å spise.
    MVIMG_20190621_164743.jpg
     
    Kristian, jgroneng and Eddie47 like this.

Del denne siden