God morgen! Det er søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 09. mars 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,743
    Bonuspoeng:
    293
    ... ikke glem det!
    Noen har manipulert med hoppdressene til herrelaget i VM! Hvis dette blir dokumentert og bevist er det jo katastrofe.
    Dette kan jo resultere i at alle norske hopp i VM blir kansellert, damehoppene og kombinethoppene ....
    Du verden.. IMG_8312.jpeg

Last edited: 09. mars 2025
    Earl, EndreD, Sunnfjordingen and 6 others like this.
  2. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,421
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Granåsen!

Det har vært en folkefest uten like! Men jaggu glad for at det er siste dag :)

RoadKing, Earl, EndreD and 8 others like this.
  3. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    11,507
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim!
    Må få hivet meg rundt og pakket kofferten igjen. Harstad i morgen:mad::oops:

Ettersom Garuda F bookingen min gikk i vasken så frister det å booke noe nytt med Delta long-haul nå bare for å ha en unnskyldning for å teste de:p Kan ikke si delta connect med en embraer var god nok testing hjemme :p

Earl, EndreD, Sunnfjordingen and 5 others like this.
  4. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,795
    Bonuspoeng:
    183
    Noen av oss er allerede på farten. SAS, i sin dype tiltro til at tyske fagforeninger bare tuller, har fortsatt ikke har kansellert alt til Tyskland i morgen. Nå er imidlertid VG på saken og da pleier det å gå opp selv for trafikkontoret til SAS. Andre av oss kastet oss rundt og kom oss i vei allerede i dag og unngår forhåpentligvis problemene. Dog ruting som er en IFer verdig: TRD-OSL-ARN-BER. IMG_1191.jpeg
    God finaledag i bartebyen, ogtil reisende og ikke-reisende hvor det måtte være.

RoadKing, Earl, EndreD and 8 others like this.
  5. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,442
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sussex gardens i London! Her er våren på plass, et mildt drag i lufta og kirsebærtrærne blomstrer. Må slå ihjel 4-5 timer før bolaget skal ta oss hjemover, men det blir bare kos.
    Ha en vårlig søndag!

Earl, EndreD, Sunnfjordingen and 3 others like this.
  6. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    6,088
    Bonuspoeng:
    183
    God dag frå AES!

Turen skulle eigentleg ha gått til AMS i ettermiddag, med påfølgande AMS-FRA-TPE i morgon. Først kansellerte CI FRA-TPE før KL rett etter kansellerte AMS-FRA. Det førte til at berre AES-AMS-FRA blei ombooka. Etter eit døgn som kasteball mellom SK og KL får vi sjå om vi no får landa utreise på tysdag. Etter å ha blitt kasta tilbake til SK no so får vi sjå om femmila blir ferdig før agenten kjem tilbake etter å ha satt meg på hold.

Satsar på at vi i alle fall får nokon dagar i TPE komande veke.

Ha ein god dag alle saman!

Earl, EndreD, Sunnfjordingen and 2 others like this.
  7. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,550
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra noen få kvartaler unna :p

Sussex Gardens var det sikreste stedet å ikke kunne gå innom/forbi uten å møte "Ladies of the night". Men det har blitt langt ryddigere...

Fun fact: kompis av meg fikk tydelig svar, da han og jeg passerte området sammen for endel år siden. Dame på fortauet sier "fun, guys? " når vi passerer. Kompis spør henne "what is it?", som i "hvorfor starter du en samtale?". Hun bare "sex for money" :D

For the record: vi takket hyggelig nei og gikk videre :p

Earl, Ololsen, EndreD and 1 other person like this.
  8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,080
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag!
    Her har vi vært opptatt med nevø på besøk siden i går, så det har vært minimalt med skjermtid. (Bortsett fra C64 og NES, og på arkademaskinen)

Nå prøver jeg å pakke lite nok til å kun ha med håndbagasje på en ukes tur til Asia. Det skal nok gå. Tror jeg. Trenger ikke ha med noen varme klær iallfall. Men det kan se ut at Taipei har lært av Vestlandet, og melder MYE regn mens jeg er der. Jaja. Vi får se hvordan det går. :)

Ha en fin en!

Eddie47, Earl, Flymunda and 3 others like this.
  9. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,773
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra snøbyen Tromsø. Det har, som vanlig i mars, snødd godt her i natt og i dag.

Sendte minstejenta hjemover for et par timer siden så hun rekker skole i morgen. Jeg blir her en dag til før jeg forhåpentligvis kommer meg hjemover i morgen ettermiddag/kveld.

Rekker å bestille litt hoteller og flyturer før neste måneds kompistur til Vietnam. Det blir stas med en ordentlig ferie igjen, lenge siden sist!

Pinlig å høre hva som har skjedd med de norske hopperne, ja.

Ha en fortsatt god søndag!

Earl, Flymunda, holmen and 1 other person like this.
  10. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,059
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden.
    Her har man akkurat kommet hjem etter en dag på flytur, gullkortet er sikret for nok et år, så det føles som fin bruk av tåkete søndag :)

holmen liker dette
  11. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,442
    Bonuspoeng:
    183
    Haha, var lite slikt å se der nå, ja. Muligens et kobbel av kone og kids skremte dem vekk. Måtte innom Sussex Arms å kjenne på Concordestolene, det var artig. Er man nerd, så…

tobeornot999 liker dette

Del denne siden