God morgen det er søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 25. nov 2018.

  1. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    Du verden for et mannefall! Da blir det god bedring til Stuttefeiten også!
     
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    Eventuelt betre naboar som kunne sende ein temperaturadvarsel på SMS, så kunne eg ha holdt meg der eg var.

    Men ja, eg forstår kva du meinar. Har tidlegare vore inne på tanken om å kjøpe nokre "smart-plugs", enten for styring gjennom appen til alarmselskapet eller IFTTT (if distance to home < 1000 km then max.heating=true).

    Må tenke litt meir seriøst på det i morgon når eg har betalt for det. Sov godt! :)
     
    Eddie47 liker dette
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,821
    Likes mottatt:
    79,688
    Bonuspoeng:
    293
    Du skulle nok ha bedt om tre sitronskiver!
    Jeg kan trøste(?) deg med at jeg er bedre i dag enn i går. Handlet inn remedier borte i Trump-land som lover å helbrede forkjølelse på null komma svisj, og det ser nesten ut til at de holde hva de lover. (Må passe meg for å bli for eplekjekk her, merker jeg nå..)

    God bedring!
     
    Stuttfeiten and Eddie47 like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Har alltid en god beholdning av slikt i skapet, og det virker!
    Synd vi ikke kan kjøpe slike kombipiller her i steinrøysen.
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,821
    Likes mottatt:
    79,688
    Bonuspoeng:
    293
    Vi også. Det var relativt tomt i skapet nå, så vi gikk amok på Walgreens. Damen i kassen stusset litt over mengden med remedier som ble kjøpt. :p
     
    Eddie47 liker dette

Del denne siden