God morgen, det er fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 28. sept 2018.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Det blir vel live antar jeg ?
    Flere og flere stavefeil etterhvert som loungetimene går :)
     
    Avixlo and Kristian like this.
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,826
    Likes mottatt:
    10,567
    Bonuspoeng:
    293
    Det er derfor jeg overlater reisebrev til en som skriver bedre, er morsommere og tydeligvis klarer å skrive uten stavefeil selv om timene går...
     
    Kristian liker dette
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Dere får lage et kombinert brev.. Er jo grei at det skrives både på norsk og nynorsk..
     
  4. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,826
    Likes mottatt:
    10,567
    Bonuspoeng:
    293
    Vi får se hva vi får til, det kan jo hende jeg glimter til jeg også. Mener vi har klart noe lignende tidligere i alle fall.
     
    Are liker dette
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp.
    Vi forventer jo at dere overgår siste tur :)
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden