Det er derfor jeg overlater reisebrev til en som skriver bedre, er morsommere og tydeligvis klarer å skrive uten stavefeil selv om timene går...
Vi får se hva vi får til, det kan jo hende jeg glimter til jeg også. Mener vi har klart noe lignende tidligere i alle fall.