God morgen, det er fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 28. sept 2018.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Aha! Jeg har ikke skolebarn lenger (gudskjelov) så det tenkte ikke jeg på :)
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Jammen meg en som var frekk nok til å tenke at han skulle «låne» 1D.
    Men jeg gjorde ham oppmerksom på at slikt krevde dispensasjon fra hr. @Eddie47 og ble kun innvilget til staselige mennesker i den indre krets, som meg :)

    Neida, seriøst, han bare benytter 1D til å skifte. Men det ble til en god historie i min rike fantasi..,
     
    Kristian, Stuttfeiten, holmen and 2 others like this.
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,668
    Likes mottatt:
    888,005
    Bonuspoeng:
    293
    Fra hagl til sol på 10 min ...
    fly pent @RoadKing og far pent med setet .. FC98C406-E132-42B7-967C-34A4419B7EB3.jpeg
     
    Kristian and OttoL like this.
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Steller pent med det @Eddie47 , ser ut som det blir softblock og :)
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  5. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    702
    Likes mottatt:
    2,147
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra en stappfull lounge på Osl. Attpåtil ingen som ville lage kaffe til meg heller..heldigvis smakte suppa fortreffelig.
    Sk354 tar meg straks nordover til bartebyen. God helg!
    20180928_132043.jpg
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  6. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,570
    Likes mottatt:
    7,064
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er visst en av de sjeldne utskuddene her på forumet som er glad for hver dag jeg IKKE har en flytur (i alle fall så lenge det er jobbtur og ikke en C/F tur til fjerne himmelstrøk), men kan sitte på hjemmekontoret og få gjort unna alt arbeidet som bygger seg opp pga alle reisene jobben medfører...

    Jaja, god helg alle sammen :D
     
  7. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,828
    Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    Kan man si at vinteren er her når det begynner å snø? Den legger seg ikke på bakken enda, men likevel.
    Gått over nå, men man ser tydelig på fjellene at Sjøgrens har krypet lenger ned
     
  8. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    2,737
    Likes mottatt:
    20,099
    Bonuspoeng:
    183
    Greit at det ikke legger seg. Jeg tar turen oppover på torsdag og er ikke klar for vinter riktig ennå.
     
    Avixlo liker dette
  9. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,537
    Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Cancun. Her skinner sola og livet er slettes ikke verst. Minst mulig på tapeten i dag bortsett fra å sløve på stranden og drikke lokalt øl.
    Kos dere der hjemme med minusgrader og snø ;)

    Ha en feiende flott og avslappende dag :)
     
  10. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    Eg reiste same veg tirsdag kveld etter midnatt. Då sette eg meg på 2C og knurra til alle som såg ut til å senke farten når dei nærma seg rad 1. Eg er usikker på om det var knurringa eller det faktum at eg starta dagen kl 10 på Oide Wiesn som gjorde at både rad 1 og 2 var ledige på veg nordover (Lederhosen og to auger som sikkert såg ut som baklysa på ein gammal Ford Granada.
    Screenshot_20180928-152718.png
    Kom heim seint i går, og dagen i dag starta i natt med melding om brannalarm (viste seg heldigvis å vere falsk) på jobb. Humøret steig betraktelig når det tikka inn melding frå @Travellingalf om full pott i Swiss sitt setelotteri. Og no skin sola! :)

    Ha ein fin dag vidare alle sammen!
     
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,668
    Likes mottatt:
    888,005
    Bonuspoeng:
    293
  12. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,986
    Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag frå Aust-Finnmark!

    Dagens tråd starta i det våte element. Det nærmaste vi kjem her i nord i dag er torsk, noko nabokatta (ja, den pesdotten med pandionkort osv.) set pris på:
    20180928_163231.jpg

    God helg og fly pent, folkens!

    Og måtte bonuspoenga hagle inn på konto!

    :)
     
    Last edited: 28. sept 2018
    Earl, Adrian E, Avixlo and 2 others like this.
  13. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,464
    Likes mottatt:
    13,275
    Bonuspoeng:
    183
    Kristian liker dette
  14. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,499
    Likes mottatt:
    4,231
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra bollebua i Trondheim,

    Herjet i møte, delte ut penger og traff folk. Turen kan oppsummeres som en eneste stor suksess. Nå er det hjem til Oslo, lade batteriene og agåre til Amsterdam på onsdag.

    Ha en flyvende en, med kanelbolle eller en helt vanlig tørr bolle...
     
    Eddie47, Travellingalf and Kristian like this.
  15. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,556
    Likes mottatt:
    9,091
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Arbeidsuken ble avsluttet med en grei fredag hvor man kun hadde 1 kort møte og således fikk gjort unna en del annet og tømt innboksen før helgen... i går tikket det inn flere møteinnkallinger i Sverige i løpet av de neste ukene så fikk brukt litt av arbeidstiden til å bestille både fly og hoteller i dag. Plutselig ser oktober ut til å gi betraktelig flere flyturer enn forventet og det er jo helt allright ;)

    God helg folkens :)
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Redd for at du kommer til å være såpass marinert etter 7 timer i ZRH loungen at du sovner ved ankomst rad 1 og våkner ved landing i langt-sør-og-litt-lenger-vest...
     
    Kristian liker dette
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,826
    Likes mottatt:
    10,567
    Bonuspoeng:
    293
    Sju timer? Det er da altfor lite. Har nesten ti på veien bortover og nesten åtte på returen. Så joda, det kan godt hende du har rett, men det er da vel derfor de har dagrom i loungen vel? Så kan jeg hvile litt der i løpet av dagen før boarding?
     
    Kristian and Are like this.
  18. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,537
    Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    Håper herrene disker opp et lite reisebrev mellom champagne slurpingen og påfølgende hodepine.
     
  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,826
    Likes mottatt:
    10,567
    Bonuspoeng:
    293
    Oss du tenker på? Kjenner jeg min gode reisekompanjong @Stuttfeiten rett så har han vel allerede begynt på det. I alle fall i tankene ;) Det skal i alle fall overraske meg mye om det ikke kommer ett ord eller to, og ett bilde eller tre, fra den turen også.
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  20. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,537
    Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    Gleder meg :)
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden