Skal ikke fly langt i dag! Fra solkysten til kongens by, men håpet er jo å få et glass champagne eller to! Livet er lett og solen skinner. Godt det er helg T-1 til SK949
Morn fra litt utenfor Oslo. Her er det en treg morgen, men håpet er å få klippet plenen før regnet kommer, og ifølge Yr begynner jeg å få litt dårlig tid. Satser på en joggetur før jobben kaller også. først kaffe - viktig med prioriteringer God fredag
Hilser fra kontoret, hvor det arbeides hardt. Først og fremst for å holde arbeidslysten oppe. Det første av et par møter starter straks, så blir det en god del tall-crunching og koding, før lunch. Og fredagslunch betyr vaffel, noe det ses frem til. God tur, til de som er heldige nok til å drive med den slags, og god fredag til alle!
Morn fra kontoret. Allerede gjort unna to møter, effektivt! Lufthansafly ble bestilt i går, TRD-MUC direkte, til 11 stykk. Var overrasket over at pris person ikke ble økt etter første pulje på 6stk ble bestilt. Hadde forventet å trigge en ny fare bucket. Heldigvis ikke. Husket også å gå via trumf netthandel og er spent på om kjeksene ble spist riktig. 1,1% av omtrent 40k blir jo noen eurobonuspoeng til slutt. Anyway, snart helg! Ingenting planlagt, det er herlig. Ha en fin fredag
God formiddag fra Grenland. Deilig å være skiftarbeider med langfri. I dag skal jeg lage spagetti vongole, fikk tak i et nett med skjell på Meny. Ikke ofte de har de skjella i disken. Må da også på polet å finne en egnet hvitvin til å ha oppi retten, resten går til kokken. Ha en skjellsettende dag
God morgen fra Numedal. Hytteliv et par dager. Regn og grått i dag, venter til i morgen med å klatre noen høydemetre for å se Gaustatoppen. HEL bonus er bestilt, med plass i baksetet fra ARN. Returen er ennå ikke avklart, men det heller mot Rødnese direkte hjem til vesentlig lavere pris enn Bolaget som dessuten tilbyr pitstop ARN. Bonusbilletter er fraværende på ønsket dato. Dette blir i så fall første gangen Rødnese trumfer SAS for oss. Nyt dagen og valgenes kvaler!
God formiddag fra hjemmekontoret. Har endelig fått satt meg i godstolen med en kaffe. Det har gått i ett siden kl 7, så nå fortjente jeg virkelig en pause! Brukte tiden godt i et Teams-møte i stad, og booket et par hoteller. Skulle gjerne hatt litt mer Trumf, men noen ganger må man bare ta det man får. Ikke så lenge til tur, men jeg krysser fingrene for at satsen øker før avreise, og at prisen på hotellet ikke gjør det. (Det er lov å håpe? ) Fant akkurat ut at jeg har booket leiebil på feil dato. Så nå håper jeg virkelig at prisen ikke har gått til himmels. Hadde planlagt å klippe gress etter jobb i dag, det utgår tydeligvis. Uflaks. God tur til de som reiser, og god helg til alle. Om noen timer iallfall. Ha en fin en!
God formiddag fra nordvest. Flydag for meg også idag så satser på å få meg et glass på tur jeg og, men har mere lyst på malariamedisin enn champagne. Booket også et hotellrom idag selv om trumfen var lav, men prisen var også lav så jeg turte ikke å vente. Det er vist Harald som skal fly meg til ARN i dag: Ha en strålende dag
God ettermiddag fra Oslobyen. Opphav, og muligens litt finansrådgivning, dvs. Hvordan oppretter mann egentlig en ASK konto i kveld. Og så er det helg! Som er helt flyfri ble det bobler? Trodde sånt var forbeholdt biz og ikke pluss? Både kaffe og regn er ankommet i storbyen. så det spørs om dere ikke må utsette klipping til en regntung neste uke. Ble det Champagnedråper på vei til byen? Eller er det mer kuben og + konsept på vei over fjellet? Da er det vel både tid og lurt med både medisin og Charles i glasset? Du får ordnet sånn stilig gullkort hos de rødhodede. Så kan du vise det fram til alle når du går først ombord?
Og jeg som trodde han skulle til Oslobyen og ikke syndens bule ikke rart det ble servert drikke ombord.
God ettermiddag fra Oslo Litt jobb på morgenkvisten før jeg og Jr stilte oss i kø for en visitt innom Kong Harald. Trodde vi var tidlig ute kl 10:16, men der tok vi litt feil. Oppholdet i køen tok nok 30-45 min ekstra pga høytstående personer med fast track som også skulle defilere. Hvis noen har planlagt ett besøk før gravferden, tar køen ca 4 timer herfra Var en spesiell stemning i kapellet, men veldig glad for at jeg tok turen. Blomsterhavet på Slottsplassen frembringer fort en tåre eller to. God helg til folkens!
God kveld fra utlandsloungen. Slitsomt dette. Måtte nesten løpe for å rekke en GT før neste fly. Ellers minner fra Australia ombord i Ålesundsflyet: