God mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 11. des 2017.

1. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    116,167
    Bonuspoeng:
    350
    God morgen fra Park Hyatt New York.
    Siste dagen skal tilbringes i og rundt Central park før SK 908 tar oss hjem.
    Gode plasser foran i snuta, så blir nok en grei tur over dammen.

Ha en flott dag folkens

Stuttfeiten, LN-FHU, Edin and 2 others like this.
  2. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    God mandags kveld. Ikke flyging på meg før helgen. For meg som forholdsvis ofte flyr KRS-BGO er "somletrikken" et hyggelig alternativ. Flybussen østover fra KRS koster 300 smekk. Da fremstår omtrent tiendeparten som et godt alternativ, selv om det tar litt lengre tid. Vanligvis er det god plass også ved mine reisetider.

Kristian liker dette
  3. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,769
    Bonuspoeng:
    183
    To-do-list.

1. Rekvalifisere til gull: Check! :)
    Screenshot_20171211-213149.png

Ha ein fin kveld alle sammen!

DanH, ArthurDent, Earl and 12 others like this.
  4. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,562
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra ett hvitt Sunnmøre.

Var oppe noen ganger i natt grunnet en liten jente som insisterte på at 0100, 0230, 0410 og 0500 var fine tidspunkt å sjekke at pappa fremdeles var i huset og passet på, og kunne da ikke unngå å legge merke til at det snødde tett ute på tross av YRs forsikringer om at det ikke skulle komme noe nedbør i det hele tatt dette siste døgnet.
    Heldigvis har i alle fall den ene bilen i garasjen firehjulstrekk og før jeg hadde fått startet opp snøfreseren i dag tidlig så var madamen på vei til barnehagen med den lille rakkeren. Og jeg som kjøpte snøfreser som en forsikring om at jeg aldri skulle ha behov for den!

Jaja, om ikke annet er det fint og litt lysere ute og om det holder helt til jul så hjelper det vel litt på julestemninga også. Men historien sier vel heller at det blir ni plussgrader og horisontalt regn på julaften på Sunnmøre i år også.

Hm... Nå kjenner jeg at den siste batchen med hjemmebrygget Belgisk Trippel virkelig fungerer. Kanskje ikke best på smak, men det tar den tydeligvis igjen i styrke...

Kristian, Eddie47, Upsaker and 2 others like this.
  5. petterel

petterel EBD og QPP

Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    God mandag kveld! Lurer på om man har mulighet til å besøke T3 i LHR når man har utreise fra T5? Har 6 timer i LHR, og tenker å lounge-hoppe i T3.

NilsernNilsen liker dette
  6. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,607
    Bonuspoeng:
    183
    Rekker du å nå EBD før opptjeningsperioden går ut? ;)

7. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,065
    Bonuspoeng:
    183
    De er veldig på å sjekke boardingkort før sikkerhetskontrollen ved transit på Heathrow så tror du vil bli avvist med beskjed om at du ikke skal reise fra den terminalen... men har aldri prøvd så det kan jo gå bra :)

petterel liker dette

Del denne siden