God morgen til alle småbarnsfedere der ute.. Det er mandag, men i dag er det passende nok pinse? Værvarselet sier regn, men kjenner jeg megselv rett setter jeg ikke føttene utenfor døra uansett Håper det er noen der ute som får sove lenger en meg! PS; Tar i mot tips om F biletter til Tokyo
God morgen! Dagen har startet med kaffe og en liten kjeks på sengen. Utenfor kvitrer småfuglene, og en gjøk galer. Hunden synes gjøken er litt masete. Solen skinner, og i dag er det faktisk ikke meldt regn. Selvfølgelig fortsetter pinsefeiringen, med pinsesang og gang rundt pinsetreet. For alle feirer vel pinse på skikkelig vis? Nyt mandagen som ikke er mandag!
Siste fri dagen etter nesten to uker hjemme. Ikke ferie men gyldig fravær fra jobb pga dødsfall i nær familie. Huset virker tomt og det er bare en uke igjen til nye eiere overtar, og jeg flytter til hytta. Ja, hytta som det faktisk heter. Ikke hytten eller jenten for den saks skyld. Blir vel mer pakking og flytting i dag før jeg er invitert på søndagsmiddag på en mandag hos gode danske venner.
God 2. pinsedag fra hytten! Solkysten er rolig og fin i dag, husk dere slitende treller dette er siste ekstra fridag før 1. juledag … ta vare på dagen
God ettermiddag fra et sol, om ikke varmefyllt Oslo. Her feires det på tradisjonelt hvis med gang rundt pinseliljene og pinsemat til middag.
God ettermiddag fra Trondheim Hjemtur fra hytta i formiddag, rydding av klær og begynnende riving av to soverom igang her i huset. Sushi fortært til middag, og nå er det slækking i sofaen. Ha en makaløs mandag
Ungene er samlet inn, «eksklusiv» middag fortært (den kjente kombinasjonen av Trondhjems lys lapskaus, kuvertbrød og hvit burgunder), freden senker seg. En runde Lars Monsen så blir ungene fornøyd før sengetid. Standard vestlandsvær, 8-10 grader, overskyet og vann i lufta. Skal visst bli sommer til helja sier’em!