God mandag .... ny uke og nye muligheter

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 30. okt 2017.

  1. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,827
    Likes mottatt:
    10,569
    Bonuspoeng:
    293
    Man får vel faktisk mange ganger svar selv om man ikke spør også? ;)

    Her på Sunnmøre var det hvitt ute når man våknet i gryotta i dag, på tross av at værvarselet meldte noe annet, så da ble det ut å legge om til vinterdekk på bil nummer en før klokka sju en mandag morra. Bil nummer to måtte vente noen timer før den fikk samme behandling.

    Nå sitter jeg i sofaen, tar en mandagspils og smått fortviler fordi jeg foreløpig ikke har bestilt en eneste billett under den pågående F&F kampanjen. Før nyttår er stort sett alle muligheter allerede fullbooket til det ene eller andre og på nyåret venter en ny arving i begynnelsen av februar, så da bør jeg nok holde meg hjemme så mye som mulig i en periode.

    Kjenner jeg får abstinenser og reisefeber av hele greia...
     
    DanH, Berlioz, Henrik and 1 other person like this.
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    Det er utrolig hva som forventes av en stakkar ...
     
    Travellingalf and Henrik like this.
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,827
    Likes mottatt:
    10,569
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, ikke sant?! Akkurat som at det er min feil?
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,827
    Likes mottatt:
    79,714
    Bonuspoeng:
    293
    Da har jeg vært på Fornebu og skaffet meg dette:
    IMG_20171031_182131.jpg
     
  5. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    Tja, det var ikke mange av disse hotellene som skremte meg. Pullman virker veldig praktisk mhp lokalisering (Da kan vi spise frokost i TK lounge før avreise kl 11).
     
    Last edited: 01. nov 2017
  6. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,218
    Bonuspoeng:
    183
    Tror du vil finne at hotellfrokost har bedre mat, utvalg og stemning enn frokost på IST lounge. Hvor du får hotell er helt bingo og Istanbul har et seriøst trafikkproblem i rush.
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Se der ja, nr 2 med flest poster.
    Men bare nr 4 på likes så det er bare å skrive så tastene flyr :D
    Og enda litt mer om du skal ta igjen meg :)
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden