Man får vel faktisk mange ganger svar selv om man ikke spør også? Her på Sunnmøre var det hvitt ute når man våknet i gryotta i dag, på tross av at værvarselet meldte noe annet, så da ble det ut å legge om til vinterdekk på bil nummer en før klokka sju en mandag morra. Bil nummer to måtte vente noen timer før den fikk samme behandling. Nå sitter jeg i sofaen, tar en mandagspils og smått fortviler fordi jeg foreløpig ikke har bestilt en eneste billett under den pågående F&F kampanjen. Før nyttår er stort sett alle muligheter allerede fullbooket til det ene eller andre og på nyåret venter en ny arving i begynnelsen av februar, så da bør jeg nok holde meg hjemme så mye som mulig i en periode. Kjenner jeg får abstinenser og reisefeber av hele greia...
Tja, det var ikke mange av disse hotellene som skremte meg. Pullman virker veldig praktisk mhp lokalisering (Da kan vi spise frokost i TK lounge før avreise kl 11).
Tror du vil finne at hotellfrokost har bedre mat, utvalg og stemning enn frokost på IST lounge. Hvor du får hotell er helt bingo og Istanbul har et seriøst trafikkproblem i rush.
Se der ja, nr 2 med flest poster. Men bare nr 4 på likes så det er bare å skrive så tastene flyr Og enda litt mer om du skal ta igjen meg