God mandag morgen her fra ferieland .. eller kanskje ikke... Man kan vel kanskje si at ferien kom for tidlig når man står opp i 6-tiden for å jobbe litt ... Satser på at jeg får gjort det jeg trenger i løpet av i dag og i morgen, fordi i morgen starter det virkelig! Da er det langtur og champis. Flyskammen blir lagt på hylla (den ligger vel egentlig stort sett der..) og førsteklasse på SQ skal testes Ha en kanon dag, være seg ferie eller fritid!
God morgen! To dager igjen på jobb før ferien starter. 7 dager til SK907 tar oss til EWR. Ha en strålende dag, alle sammen!
God morgon frå Sunnfjord. Frukosten er på veg ned i gapet og ute skal det bli 20 grader i dag. Er dieselen rimelig i dag skal det fyllast full tank, og trumfkontoen skal bikke 50 kroner. Med andre ord ligg alt an til ein god dag. Fly forsiktig!
God morgen fra 1D på DY524 OSL-SVG. Når gutta på hovedkontoret tar ferie må Sandem ta over og det blir 3 uker på Ganddal. Ellers er det en fryd å se at folk flest tydligvis har fått med seg dette med DY og håndbagasje, ikke en med for mye i dag. Imponerende.
God morgen fra et solfylt Oslo. Planen om " noen timer på jobben" i går viste seg å bli hele kvelden. Folk må lære seg å planlegge akutt sykdom bedre I dag er den store overraskelsesdagen for min del. Ansatte i salg/marketing i et helt ukjent (for meg) hvite- og brunevarefirma kommer helt fra Asia for å få et glimt inn i Skandinaviske hjem. Med lokale oppassere og tolk. Jeg har rett og slett vært dum nok til å si ja til besøk og skal bruke litt tid i formiddag på å formidle og vise fram! både hva jeg eier og hvorfor. Jeg risikerer altså bokstavelig talt å ha fremmede asiatere luskende i mine skap og skuffer
Det er godt det er sumar berre ein gong i året...Alle desse jævla turistene... Svinenakken er i ovnen, 100 kg lauk står klar til å syltes, 7 tilsette som skal leiast, og ein ferieklar mann på kontoret. Til helga skal campinglivet testes, og me er invitert til ei campingvogn rundt Moss. Godt me berre har ein liten i3 med oss, slik at me slepp å reise over grensa.
God morgen fra kontoret! Det er deilig å jobbe når ingen andre gjør det, for da får man gjort så mye mer! (NOT!) Dette er jo kjempegøy! Jeg hadde også vært dum nok til å si ja, om jeg hadde fått forespørselen.
God grå formiddag fra Trondheim Her er det regnvær, men sykle kan man gjøre i regn også Bil solgt og ny bil står på kaia i Bremerhaven....blir noen dager med sykkel da Ha en super mandag - 4 dager til ferie
God mandag! Denne dagen starter med jobb, og etter planen skal den ende i Zurich via Oslo. En sen aften for å utforske Zurich noen timer, så går ferden videre i 777-300ER i LX C de få timene fra Zurich til Telaviv. 26 timer i Telaviv, så hjem igjen.. @Flybu er allerede ankommet, så vi skal nok få sett nok av den ene baren han har funnet rett ved hotellet Slik er livet med småbarn og reisetrang! C
God morgen, 1 uke igjen av frien før 14 dager med jobbing venter. Skled rett igjennom den menneskelige versjonen av EU kontroll i år også (offshore helseattest). Da gjenstår bare klipping av hår, plen og hekk før litt grilling til kvelden
God morgen fra rett utenfor OSL. Det ser ut for å bli en hel uke med hjemmekontor, slettes ikke ille etter noen uker på reise. Og vet jo det blir reise neste uke så da går det greit. Ha en strålende uke folkens
God morgen - en virkelig fullsatt lounge på OSL, men kansje greit og vende seg til folk før Tokyo.. nå skal livet nytes i 25 dager
God morgen fra Lillehammer. Her er frokost akkurat inntatt også får turen videre til Brummundal. Eneste negative med dagen er at toget fra Brummundal ikke har servering på samme måte som Dovrebanen. Håper sola som @ccurrahee skryter av i hovedstaden holder til jeg kommer hjem!
God formiddag fra Sørlandet. Her er dagens arbeidsøkt ferdig, så nå er det bare å slappe av. Finvær er det også. Poden skal kjøres til Badelandet (Dyreparken), og da får jeg benytte sjansen til å shoppe litt ting og tang i Sørlandsparken. Ser også at jeg er skikkelig på etterskudd å lese reisebrev her inne, og så dukker det opp nye spennende brev hver dag.
Ikke et vondt ord om Brumunddal (husk en M og to Der) navnet kommer av elven Brumund og dalen den renner i ut i Mjøsa .. Mine to yngste er både unnfanget og født (Hamar Sykehus) i denne perlen på Østlandet .. Forøvrig er det grått og 14 grader her på solkysten. @Misterix .. det er mulig å kjøpe både rødvin og mat i Brumunddal til å ha med på toget.
Velkommen til min hjemby! Jeg har endelig kommet meg ut på hytta, ikke hytten. De neste dagene skal tilbringes på denne måten.
Trives faktisk veldig godt der! Kjekt å få møtt litt slekt av og til også Jeg får vel skylde på Eple sinn autocorrect