Et lite throwback til en påske noen år tilbake sas/widerø skulle bringe oss fra tromsø til lakselv... Ha en fin uke med lite buss for fly!
Verre var det vel for de som skulle enda lengre den påsken. Kjenner noen som tok buss fra Tromsø til Kristiansand. Kjenner jeg blir svett bare tanken på det.
God ettermiddag fra Jessheim. Priser meg lykkelig over griseflaksen som gjør at jeg ikke har en eneste jobbreise med fly verken denne uken eller neste (og kom meg hjem fra Haugesund før streiken startet på torsdag). De eneste utskeielsene på reisefronten denne uken er Skien og Elverum pr. bil. Makan til flaks når det først skal være streik altså
Litt mandag i dag og, men ikke line blå som forrige tirsdag. Ryktene sier at Austrian åpner innsjekk 48t før. Da skal far rappe et tronesete på tur til Chicago Ellers blir det en særdeles kort uke. Det trengs da det er Texas på prosjektet om dagen Og sp håper jeg alle dere som er streikefaste kommer dere hjem PS. Det kommer nok et slags live reisebrev fra turen. Man skal da på bærtur må vite
God mandagskveld fra hovedstaden. Arbeidsuken er i gang, men allerede i morgen er det jo nesten helg ettersom det er fridag på onsdag Ser det dras frem bilder av buss for fly, ifølge 1 på jobben var det tilbudet han fikk for turen til Bodø. Han valgte å ikke ta turen nordover og heller utsette turen gitt... Så tydelig at dette igjen er noe SAS bruker for å få kundene frem! Nyt kvelden folkens og lykke til med å komme dere frem for de som er streikefast