God mandag morgen. Dagen i dag startet selvfølgelig med nyeste GoT episoden, som ikke skuffet. Resten av uken går med til en haug med SK og WF flighter, før det er ferie til helgen, jippi! Ha en fin dag!
God morgen fra Østfold! Ferien er virkelig i gang, det betyr ingen gjester på to uker (forhåpentligvis). Været er fint, men det blåser for mye til at vi gidder å stå opp. Det betyr frokost på senga. Snart helg!
Etter å ha kontaktet SAS (minst) 3 ganger angående manglende EBG-kort jeg aldri mottok siden februar har det denne uken ramlet ned 3 gullkort til meg selv i postkassen
Siste dag i Thailand her. Stakk av med hjelp av en CT når langtidsvarselet i Trondheim lignet på en dårlig skrekkfilm. Litt surt (kanskje bokstavelig talt) å dra hjem i morgen, men to F-flighter med en "omvei" via HKG burde sørge for en fin avslutning på turen.
God ettermiddag fra det varme nord. Passet svært fint med nattevakt til i dag, når den nyeste Game of Thrones-episoden kom ut klokken 3 i natt på HBO. Ha en fin dag!
God morgen fra Avianca Lounge i Miami. Turen går til New York med United. Loungen er midt på treet for min del. Den har det man trenger, men ikke mye mer.. Ha en riktig fin uke folkens