God lørdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 28. okt 2017.

  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for tipset! Har no utvida det elektroniske biblioteket med ein del MB. :)
     
    Edvard liker dette
  2. CB1

    CB1 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    285
    Likes mottatt:
    689
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk samme maten på tur til Frankfurt lørdag, laksen var hard som stein!
     
    RoadKing liker dette
  3. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,613
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer! Og den sneik seg godt opp på listen min også..
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    RoadKing kom seg hjem. Avgangen ble som @Eddie47 antydet 23:00.

    Dvs 2:10 etter oppsatt rutetid, det blir vel et EU krav av dette:)

    Rakk nest siste flytog og kunne faktisk også tatt Nsb, dessuten masse juleøl, så det ble ikke så værst.

    Sender jeg kravet til Diamantmailen?

    Takk for følget alle sammen :).
     
    DanH and Eddie47 like this.
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Interessant opplysning når jeg skal krangle om EU direktiv :)
     
  6. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vel forsinkelsen ved ankomst som gjeld med tanke på kompensasjon? Var den over to timar?

    Godt du kom deg heim. :)
     
    RoadKing liker dette
  7. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,462
    Likes mottatt:
    24,422
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det vil jeg si.

    1B1D6BA8-3283-44E3-BD7C-CB31C1DAA01A.jpeg
     
    RoadKing, Stuttfeiten and Eddie47 like this.
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er litt usikker nå, for når jeg ser på forbrukerrådet sin side, så sier de der at økonomisk kompensasjon ikke slår inn før forsinkelsen er på 3 timer eller mer?

    Er det riktig? I mitt hode var det 2 timer...
     
  9. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    858
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har 3 timer i hodet, og CAA (Civil Aviation Authority som sekundærkilde) sier det samme. Så da er du nok out of luck. :(
     
  10. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    CPH-OSL er vel type 1 flight, under 1500 km, og dermed sparkar kompensasjonen inn på to timar? Eller har eg misforstått?
     
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Nå strides de lærde. Kjør debatt!
     
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,669
    Likes mottatt:
    888,009
    Bonuspoeng:
    293
    Icarus and RoadKing like this.
  13. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,613
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Icarus and Eddie47 like this.
  14. Fideco

    Fideco Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    Hej Fideco,

    Bra att du hör av dig när inte det fungerar som det ska.

    Prioriterad bagageleverans är en av fördelarna man har som premium kund. Det är självklart mycket viktigt att den här service fungerar som den ska. Jag förstår att så var inte fallet vid din resa och jag ber om ursäkt för att du fick vänta länge på din väska.

    Jag har rapporterat händelsen och vi kommer att följa upp för att finna orsaken till att det inte fungerade.

    Jag hoppas att du fortsätter att välja SAS för dina resor ut i världen. Vi ser fram emot att se dig ombord igen.

    Med vänlig hälsning,
    Xxx
    Travel Consultant, Customer Care
    SAS Sales and Service


    Kommer til å fortsette å klage hver gang det åpenbart ikke fungerer. Håper dere andre også gjør det samme.
     
    DanH liker dette
  15. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,471
    Likes mottatt:
    3,421
    Bonuspoeng:
    113
    Skjer dessverre alt for ofte til at jeg orker å sende Mail. Sist gang kom bagasjen sist på båndet, helt håpløst.
     
  16. Maverick23

    Maverick23 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    782
    Bonuspoeng:
    93
    Enig, opplever desverre oftere at pri-bagasje kommer i midten eller mot slutten, enn at den faktisk kommer som noen av de første.. :(
     
  17. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Håper det. Bare så pussig at forbrukerrådet sier nei. Vi får se hva diamant mailen svarer.
     
  18. Fideco

    Fideco Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    Men om ikke SAS gjøres oppmerksom på at det ikke fungerer, hvordan kan de da ta det opp med bagasjehandlerne? Dersom de ikke aktivt følger opp selv er det bare tilbakemeldinger fra kunder som gjør dem oppmerksomme på dette. De har sikkert en kontrakt med SAS handling med vilkår som her blir brutt? Vi har vel alt å vinne på å si fra.
     
    DanH, Eddie47 and RoadKing like this.
  19. Maverick23

    Maverick23 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    782
    Bonuspoeng:
    93
    Fornuftig tankegang det. Skal kontakte dem neste gang det skjer igjen. Hvilken mail sender du klage til? Gull/diamant?
     
    Fideco liker dette
  20. Fideco

    Fideco Medlem

    Innlegg:
    145
    Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    Eddie47 and Maverick23 like this.

Del denne siden