Lørdag er undervurdert som reisedag. Halvtom Plus til LHR fra OSL.
Null kø ved emigrasjon i Oslo og null kø ved immigrasjon i London.
God plass i United loungen, dog er jeg skuffet over ølutvalget

.
Ser de holder på å grave utenfor her igjen.
Røkt laks på turen fra Oslo var ikke godt. Innpakningen til rundstykket reklamerte med at den var Swedish og spicy. Mulig den var Swedish men definitivt ikke spicy. En inder ville ledd seg ihjel.
1:45 til returen via CPH, spørs om jeg må titte innom AC sin kantine og.
Loungen til UA er forsåvidt fin, men de kunne godt hatt noen fine reclinere mot vindusrekka.
Hva mer skal jeg si? Jo, jeg må jo innrømme at jeg tenker jeg er passe gæærn som tilbringer en lørdag på OSL-LHR-CPH-OSL.
Også fant jeg ikke potetgull...
Fin lørdag dere

Vis alt...