Årets første skitur er gjennomført rekordtidlig og resten av kvelden skal nytes med god mat, drikke og peis. Fortsatt alt for lenge til neste reise..
Ja, her sitter jeg da. Uviss skjebne på SK1472... Vi får høre nytt klokken 20:55 som skjermene sier. Jeg vet ikke om mitt EBD kort gjorde noe forskjell, men det var visstnok noe teknisk.
Lover ikke bra det der.. Jeg hadde gleden av en tilsvarende opplevelse på CPH tidligere i uken. Siste flyet til Oslo ble forsinket og jeg fikk nytt sete.. fra midtgang i front av minus til vindu bakerste rad .. Og hele flyet var trøtt sammen på de bakerste radene.. og dette lenger frem fikk jeg ikke valgt... Plutselig var flyet nesten helt fullt utenom nødutgangen som jeg fikk valgt. Årsaken var at flyet til GOT hadde problemer så de stappet alle inn i Oslo flyet og mellomlandet på GOT.. var nesten 1.5 timer forsinket til Oslo.. surt når man lander etter siste tog og skal opp tidlig...
Nå er det 21:45, og det kunne ikke personen på gullnummeret si før jeg fortalte vedkommende. Det slår meg at den beste «value» jeg som diamant kan få er et krise tlf nr hvor jeg får sannheten. Sånn er det. Hadde ikke kostet SAS så jævlig mye, men du verden for en forskjell for meh. Om jeg må via GOT, so be it, MEN FORTELL MEG FOR F...
Jaja, no gate personell og fortsatt ikke no fly. Dette tegner til en natt i CPH, no nix nada diamond service.
Vet ikke om jeg skal gråte eller le. Fikk mlf om boarding kl. 22:00 klokken .21:50... 20% igjen på batteriet.
Kjipe greier...virker som lørdag kanskje ikke er den beste reisedagen likevel. Krysser fingre for at du kommer deg hjem ikveld!
Dagens mest spennende etter fotballkampen i Haugesund .. Kommer @RoadKing til OSL i kveld? Følg dramaet minutt for minutt
CPH appen sier dep. 22.55 Flightradar24 sier 23.00 Ja ja .... det er mye godt i gullstuen du har gått glipp av ...
For de som lurer ... SK1472 CPH-OSL er i luften og dersom @RoadKing fant gaten, så er han nå på vei til OSL .. GOD TUR
Eg hadde egentlig tenkt å ta kvelden, men ser no at det er dramatiske ting på gang. Tisselallepelle blir utsett til vi veit om @RoadKing kjem seg heim til gamlelandet. Har brukt dagen til å jobbe med ei eksamensoppgåve som skal leverast i løpet av veka, men har blitt grundig distrahert av viktige saker som å sjå ein dokumentar om hekkestrategien til honninggjøken i det sørlege Afrika og å sjekke innkvartering i Hong Kong i forbindelse med årsmøtet om nokre veker. @Eddie47, du som har kontroll (virkar det som); kortid landar flyet? Midnatt? Inntil vidare skjenkar ein seg ein Nalewki, lener seg tilbake og slappar av mens ein ventar på godt nytt frå OSL. Ha fortsatt fine 20 min resten av dagen alle sammen! Husk å stille klokka i natt, god natt...
SK1472 landet og var ved gate for 10 minutter siden. Så lenge @RoadKing ble med flyet er han nok opptatt med å finne ut hvordan SAS skal få han helt hjem.
Grrrr.. en fin flytur ødelagt av.....*drumroll* ingen prioritet på bagasjeleveringen.. riktignok var flyet plus helt til rad 12.. men sammen med min baggasje kom flere titalls med prioritytag. Sannsynligvis offloadet på andre bagasjebil fra flyet, for var lang pause i leveringen før de kom. Hvor vanskelig kan det være å offloade priority FØRST? Misset toget med 3 minutter. Kjipt når det er buss for tog og allerede ekstra reisetid til Drammen. Edit: og hva er det med bagasjebånd 9, to steder bagasjen kommer ut og klin umulig å følge med på begge steder samtidig. Uendelig langt bånd så tar tid for bagasjen å gå en runde og.< /END rant>