Gjeeeeesp. Var definitivt full da jeg bestilte denne billetten. Uber litt etter kl. 4, rett i innsjekk og lounge. Nå er jeg ferdig dusjet og inntar frokosten, med utsikt til det jeg tror er flyet mitt. Lørdagsmarked i Johannesburg står på planen. God lørdag!
God morgen fra Anchorage, Alaska Her er det sol og knallblå himmel. Kjøre rundt i en Dodge 4x4 og bare kose meg. Nydelig natur og herlige folk å snakke med. Som sagt så har jeg reist med UNITED og trives så godt med det. Oppgraderinger til første og tipp topp service!
God morgen fra Trondheim Solen skinner fra skyfri himmel- påska har vært knallfin så langt. Liten polferd etterpå, deretter handling til grillings. Blir vel en god stout til dessert idag Ha en herlig lørdag
God lørdag fra Victoria Falls! Snart skal man sjekke ut og sette kursen mot flyplassen.. Hjem for å sortere bilder! Ha en strålende dag alle sammen!
God formiddag fra en påskestille OSL! Oppdaget til min glede at Fiskeriet (fra Youngstorget) har åpnet ved gate E9, så nå nytes fish&chips (nydelig) og en øl. Og dermed er egentlig halve London-planen utført allerede en time før BA tar meg over vannet... God påske videre!
God formiddag fra Cape Town. Forandring i planene for dagen, da Expedia/Thrifty klarte å fucke opp leiebilbestillingen min. Får finne på noe lurt i byen. Returen mot Norge starter i kveld. 8 timer i en 737 til Addis via JNB, etterfulgt av 17 timer i Addis.
Påskemorgen slukker sorgen og jula varer helt til påske. Begge verselinjene stemmer her i dag, for her er det kvitt av snø heilt i fjøra. Mykje meir julestemning i dag enn julaftan Ha ein fin dag alle sammen!
God morgen fra Victoria Falls loungen. Denne er hakket større enn Madeira, har lite mat og lite sitteplasser. Til gjengjeld har den mye sprit.. Noen husker sikkert min interessante utfordring ved å kjøre fra Zimbabwe til Botswana med bil uten dokumentasjon. Det gikk fint å kjøre tilbake også.. Tror nok det viktigste var at vi hadde tilgang på USD.. Så leiebilen ble levert uten noen spørsmål (eller forklaring, unnskyldning etc). 3 nye land er klokket inn, og 3 nye land geocachet @henrikvd Litt i korteste laget dog.. Fikk ikke sett et flodhest denne gangen, det hadde vi håpet på, men fikk se en rekke elefanter i det fri. Inkludert flere som gikk langs/over veien. Bilder kan komme plutselig, dessverre svært dårlig nettverk her i hele området. Men tripreport blir nok også.. En av mange i rekken Fra ET Ha en ellers strålende dag.
God morgen fra San Juan, Puerto Rico! Jeg er vel den eneste som ikke har fløyet Ethiopian i påska. Jeg drøyer min tur til august. Solen skinner, som de fleste morgener. Jeg skal ut og tusle, så håper på noen skyer så raskt som mulig.
Neida, jeg flyr heller ikke Ethiopian. Først Widerøe fra EVE til BOO, hvor jeg nå venter på SK til OSL. Ikke helt det samme nei, men herregud for et vær. Det er så nydelig der ute... Hadde det bare vært +20 varmere...
Fyll og bestilling av hotell og fly er en god kombinasjon. Det blir C billetter og gode suiter. Gå til vinskapet NÅ.
Påskeaften helt alene - jentejuntaen har rømt kåken - og jeg ser for meg at det kan føre til bestilling av billetter både hit & dit... Ingenting er så gøy som å sprette en flaske vin eller to, spise en biff eller tre, og bestille en flytur eller fem.. og bli positivt overrasket i morgen over hvor mange spennende nye steder jeg skal reise til... Ha en fin en!