God morgen fra The Loft i BRU; HON avdelingen har nå champis på forespørsel og meny for mat, måtte ta meg en halvflaske og noen egg; Lang vei hjem enda
God morgen fra fergen Magerholm-Sykkylven. Skal en tur til fjells for å foreta overtaking av en leilighet vi har solgt. Litt vemodig, men de siste åra er den alt for lite brukt. Men sånn er det når fruen sin hobby, mine reiseaktiviteter samt kidsa sine fritidsaktiviteter stjeler tiden. Ha en fin en
God lørdag fra Tønsberg. Idag blir det en tur til Halden for å se på båt inkl en svipptur over grensen for litt harry handel. SAS sitt F&F tilbud gikk meg hus forbi i kaoset som utartet seg i ferien. Fikk derfor ikke booket noe snacks ifbm doble poeng (04.des juleluke) som jeg er bekreftet påmeldt av SAS pr mail. Jeg klarte derimot å finne en reise til Miami i plus til 120k poeng & 1700NOK (skatter og avgifter) i klasse P&A mens jeg konsumerte morgen kaffen idag. Dette skal gi 25400 statuspoeng og 38100 poeng tilbake, konverterer ca 80k poeng til 25400 statuspoeng der altså. Ikke verdens beste deal, men med over 1M på poengkonto og ellers dyre plus billetter var det dette som så ut som beste mulighet til å hente inn gullet i år.
God morgen fra Stavanger. Her er en ganske sjokkert over gårsdagens seanse i det hvite hus. Krangel for åpne kamera, makan til ufin og amatørmessig oppførsel asså. Har ikke hatt spesielle reiseplaner den veien, men nå er det faktisk helt uaktuelt! Her har en fyrt opp i ovnen, kaffe nytes og det ruller klassisk musikk ut fra tv’n, avslappende. Skal ut på handel med yngste datter om litt samt et sykebesøk på eldresenteret. Ha en strålende lørdag
God ettermiddag fra godstolen. Ser på Netflix mens jeg venter på vaskemaskinene. Aktivitetsnivået er relativt lavt i dag. Hunden er svært happy med en avslappende lørdag. Tåke og frost var ikke så fristende for ham til morgenturen, så vi får se hvor lang (kort) tur det blir nå i ettermiddag. Ha en fin en!
Sitter og tenker at American Express bør endre navn til European Express. Egentlig hva som helst som ikke inneholder American.
LH har overbooket noe så besett, mest sannsynlig så er det vel noen som har kommet seint inn til tidligere fly som er flyttet over hit. Det tilbys 250EUR for å heller ta siste fly, kommer fra drøyt 8 timer seinere. Eller å nedgradere fra C til M, da er det 90EUR på bordet. Meldte meg ikke frivillig til det så sitter greit plassert i 2D på en A321ceo.
God kveld fra gullstuen OSL. Veldig rolig, det serveres kyllingklubbes og pasta arabiata. Og øl og akevitt Cph i kveld, og videre til Fco i morra
T-19 til sørvest i Trumpistan En kan jo begynne å lure på om det verdt å besøke det uopplyste eneveldet?? … må vel også slutte å kjøpe de svært gode californiske vinene vi er blitt så glade i ??
God kveld fra Viken. Her går det i jobb fra man står opp til sengetid, men neste helg blir et en tur til Hjembyen (Ålesund). Det gledes! I mellomtiden blir det fire dager på Radisson Alna for å slippe morgenrushet fra Drammen. Ikke akkurat verdens navle, men verdt det for å spare 15-20 timer kø ila uken. Jeg kokte alle klærne til min fremtidige kone rett etter at vi traff hverandre for snart 30 år siden. Måtte erstatte alt, men har ikke fått nærme meg vaskemaskinen siden. Kanskje den beste investeringen i hele mitt liv