I dag skal jeg prøve å være positiv, og se fremover. Sas appen melder at det er 6 dager til avreise til LAX, blir deilig å komme seg litt vekk fra hverdagslivet. Samtidig kan jeg ønske min svigermor grattis med navnedagen Hun har navnet som slutter på ur! Elsker dere alle sammen for å skape et godt online samfunn, med felles interesse for fly og reiser IF sitt online samfunnet har også ført til real life experience for min del! Så gleder meg til å møte likesinnede i LA nest lørdag. God Lørdag Folkens
God laurdag frå Sunnfjord. På tide å legge seg. Ungane vaknar truleg om knappe 6 timar. Godt ein har kaffi. Dagen går nok med til ymse heimeaktivitetar og jobb. Måndag til torsdag skal eg vere meddommar i tingretten, so då må det jobbast knallhardt i helga og på kveldane utover veka skal eg bli ferdig med det som skal gjerast ferdig før LAX-turen. Avreise til kongens by allereie om ei veke.
LAX høre bra ut. Neste tur ut er SFO med bolaget. Men da er det nesten blitt februar. Her spises det blåskjell de kom med roquefort og ipa
God morgon frå austkanten av hovudstaden! Her er det berre 24 timar til neste flaksetur, han går nordaustover Før den tid må det pakkast og det blir nok helst kaotisk... Ha ein triveleg laurdag, gode medforumistar!
God morgen fra Oslo vest. Her står håndball på menyen, hvor jeg skal sitte i sekretariatet! Mulig jeg gjør det likt som hos Ikea, så jeg slipper det til neste korsvei Ha en fin lørdag alle bonusnisser
God formiddag fra Porsgrunn. Det blir Farris Bad i dag på fruen og meg. Aufguss bonanza visstnok Endret en bonustur/retur på nett, med SAS til Roma i går. Hadde avgang kl 0600 OSL-CPH, og videre til FCO kl 0805. Endret OSL -CPH til dagen før kl 19. Betalte et lite gebyr. Nå ser jeg at første leg er "waitlisted"- hva skjer her da? Flyet har en drøss ledige seter, men kanskje ikke bonusbilletter som gjør at jeg er waitlisted. Kan vi risikere å ikke komme med? Ha en undrende dag
God morgen fra Sølvbyen. I dag blir det tur til hovedstaden for å feire yngste familiemedlem. Dager som dette tenker jeg det hadde vært lurt å eid aksjer i Lego. Og at jubilanten burde hatt et gutterom ekstra. God lørdag til alle!
God morgen! Her blir det croissants til frokost (Jacobs kjøpt med 30% trumf i desember selvsagt) - ypperlig Hadde egentlig tur til LA her også men det ble byttet ut med MIA og påheng med 5pax T-9 MIA
Good morning, this is London calling. Straks blir det frokost, men tror jeg dropper en full english versjon etter ete- og drikkegildet i går. Gullstua i CPH serverte for øvrig biffgryte og spicy kyllingklubber til lunch. Senere i dag blir det fotballkamp på Brentford stadium hvor motstanderen visstnok er et lag fra Liverpool. Ha en fin en.
God morgen fra hovedstaden. Skulle "ta det litt rolig" i bursdagsfest i går. Det gikk sånn passe. Men formen er overraskende god, og jeg rakk frokosten som stenger om 4 minutter. I dag er det feiring av familiens eldste medlem, min mor blir nemlig 80 år i dag. Så vi skal som vanlig på Statholdergaarden og spise god mat i godt selskap. Ha en fin en!
God dag fra kontoret i Dhahran. Helgen blir tilbragt på kontoret for å utnytte midlertidige ressurser her nede mens man har muligheten. Startet dagen med 26 km løpetur gjennom Al Khobar sine gater. Greit støl i hele kroppen nå. Natt til fredag går turen hjem til Norge (men ser ut som at jeg må ned hit igjen allerede uken etter). Ha en finfin dag!
God formiddag fra stuebordet. Her er det scope creep og dramatiske endringer av en tur - skulle egentlig i fred og ro bare bestille et tilslutningsfly for cash og et flyplasshotell, og så ut på lørdagens ærender. Søkte for gøy på om det plutselig hadde blitt noen tilgjengelighet på noen alternative flyvninger, og det var det brått begge veier. Halvannen time senere har jeg nå en passe komplisert CAY-booking jeg har midlertidig gjenbrukt for å holde billettene, og en date med kundeservice på Kypros når de starter på jobb i ettermiddag for å se om de kan billettere, og potensielt noen Trumf-penger som må hasteoverføres for å få god nok poengcashflow for å billettere alt på nytt og fikse poengtrekk, siden jeg tydeligvis ikke klarer å få konas poeng inn i en helt ny Point Sharing-gruppe. Spennende dager. Nå venter handleliste og ærender. Ærendene har ikke forsvunnet på magisk vis, og bank i bordet forsvinner ikke billettene heller. Ha en solid en!
God formiddag fra American Airlines F lounge LHR. Frokost og litt bobler, Litt senere blir det å kreke seg bort på Cathay for lunsj/middag …
God kveld fra vest. Dagen har gått i rydding. Garasje. Stue. Gamle barneklær. Kjeller. Mange års etterlatenskaper og latskap som må ordnes opp i. Men nå litt middag