Da ble flyet mitt til OSL kansellert fra LHR. Får en ny natt i London Og mere tid til lounge hopping Har bestilt ny natt på mitt faste hotell på LHR.
God ettermiddag fra vest. Her er det strålende sol, vindstille og gode 6 varmegrader. Grønt, fint og lunt i solveggen. Dagen har blitt brukt til forefallende i hagen, samt litt finpussing av Thailandturen. Jammen fant jeg hjemtur med 5 biz i 2.etg hos LH rett etter påske. Da kan det feires litt. Ha en snøfri dag.
God ettermiddag fra hovedstaden. Har snødd og blåst store deler av dagen. YR sa snøen skulle gi seg i 15-16-tiden, men det laver ned utenfor vinduene fortsatt, selv om det kommer mindre nå enn for noen timer siden. Et sted mellom 10-20 cm nysnø så vinteren er virkelig tilbake, om ikke annet så betyr nok dette fine forhold for en skitur i morgen formiddag, men først får man ta seg en tur på jobb i kveld Nyt lørdagskvelden folkens
God kveld frå Sunnfjord. Her vestpå er det godveir. Våronna er godt i gang på bruket. I tillegg har eg fått maskert og klargjort for sparkling og maling på soverommet i kårhuset. @kjeeli hadde nok blitt imponert hadde han sett meisterverket.
Er det innafor å si at undertegnede er like edru som på en LH F flight og på vei till Metteson konsert. Det er meg og point earneren til krompen som er fans