Litt mindre dramatikk over denne posten, enn forrige jeg postet! Påskeknekken er unnagjort og livet går videre. Ble positivt overrasket når Garmin vekten viste dette i går Håper dette resultatet vil vise seg på neste kontroll hos legen ift kolesterol, har ligget i grenselandet på feil side der frem til nå. Nå går det heldigvis mot lysere tider, og det blir noen flyturer med start om 17 dager, da parkeres alt av trening og sunn livstill. Ble litt selvskryt i denne posten også gitt! Men regner med dere tilgir meg det Kos dere med lørdagen alle gamle og nye travere på IF
God morgen fra frokostbordet. Straks avgang med bil til cirka midt på den svenske vestkysten for å spise pizza. Bok og joggesko er pakket og begge deler skal bli brukt, og utover det bare hygge hele helgen. Ha en solid en!
God morgen fra hovedstaden! Fuglene synger og solen skinner Siste varsel om denne, siste frist er i løpet av helgen. Fjordkraft er tilbake med en solid bonuskampanje – 1000 kroner rett i lomma, husk kombiner den med Trumf. Jeg legger ved lenke til invite-tråden under https://insideflyer.no/forums/threads/egen-tråd-for-invites.13208/page-16#post-608006 Ha en fin lørdag bonusnisser
God morgon frå skogbrynet på hovudstadens austkant! Sola skin på tretoppane så dette teiknar til å bli ein ålreit dag. Ingen store planar utover avslapping og litt førefallande i heimen Ha ein brillefin laurdag, godtfolk!
God morgen! Kaffe på sengen, men fuglene kvitrer utenfor vinduet. Litt skyer som dekker for solen, og varmt er det ikke. Men ut på tur skal vi, for det har hunden bestemt. Ha en fin en!
God formiddag fra Porsgrunn. Lett pjusk, men får hive innpå et par amerikanske superpiller. Nyquil Grått og trist her i dag.. sofaen kaller Over og ut
Morn fra vest! Tomt for kaffe i huset, krise! I tillegg en korsrygg som smerter, må ut å gå i skog og mark idag. Jaja, nok syting, håper det er fuel nok til at vi kommer oss til ICN om 3 uker! Ha en flott helg!
God ettermiddag fra hovedstaden. Her var man tidlig på'n idag, så nå er en lengre skogstur unnagjort før skyene kommer. Ellers gledes det til middag i kveldingen. Holdt meg til det lokale kjøkkenet under ferien i Bangkok, så nå skal det bli veldig godt med entrecôte og rødvin. Ha en trivelig lørdag videre!
God ettermiddag fra Helsinki. Flott vær men litt kaldt om en treffer vinden og ikke solen, men ikke verre enn at det passerte som utepilsvær.
God kveld fra MBT. Grillings med barn og barnebarn er unnagjort, så ble det en liten kveldstur i skogen; Dagen avsluttes med årets første utevin i hagen hjemme;