God kveld fra Tromsø. Trosser alle nyheter og sjekket inn på hurtigruta i kveld. God karantenefri lørdag og håper august blir bra.
God morgen fra solkysten... i dag har vi stått opp før solen og det blir en flott dag .. Ut på tur og aldri sur ..i dag er det flydag
Mornings fra Longyearbyen, til tross for skyfri himmel og strålende midnattssol når jeg krøp til køys i går er tåka nå tett og grå. Spiser en tidlig frokost før vi skal ut på heldags hvalrossafari, så får håpe tåka letter så vi ser noe som helst! Edit: Safari avlyst pga været så da er dagens planer plutselig helt i det grå...
God laurdagsmorgon! Hyttelivet held fram, men det er sommar her i dei trønderske fjordstrok. Noko anna som held fram er tørka på reisefronten, det er nesten så ille at det er på veg til å bli brannfarleg! Vel-vel, ha ein fin første august, folkens
Grüezi fra kanton Viken. Her har man vært oppe for å heise flagget, for så å drikke kaffe på sengen. Gårsdagen var sommerens kanskje beste dag, både vær- og hygge-messig. Satser på reprise i dag. Skal på båttur, og spise is. Har ikke tatt bilde i dag, men her er ett fra arkivet.
Blir terasse slaraffen i dag. Knallvær igjen, sendt fruen på frokostshopping. Pluss at hun skal innom nærbutikken(polet) for å handle inn noe til Aperol Spritz
Neida. Den går vel ikke på ei stund. Trollfjord som enkelte medier feilaktig utpekte som coronabåten i går.
God morgen fra Nordland. Vindstille slaraffenliv på sjøen venter. Ikveld blir det egenhøstede hjerteskjell i pasta. Synd det er 17mil til nærmeste pol og boblevann...
God ettermiddag, fra en plass mellom Eidsvoll og Hamar; Turen går til Hamar og tilbake til Eidsvoll etterhvert. Ha en strålende lørdag folkens.
God kveld fra Nord-Østerdalen som virker til å være flott når vi har vært heldige og hatt været med oss. (Reisebrev oppdatering kommer når jeg er hjemme og alle kamera bilder på pc) Her på Savalen på Tynset et være som sagt bra. Her med utsikt fra verandaen på sætra vi er på Idag har vi delt oss. Kameratene mine gikk opp på fjellet for å fiske mens jeg reiste til Alvdal. Riktignok med omvei via Øvre Rendal. Startet i Tynset for å kjøpe postkort og endte opp på 30. Var mye fin natur da Aukrustsenteret var spennende og suvenir til en aukrust fan er kjøpt (Bestefar). Nå er jeg tilbake på sætra og venter på kameratene mine. Så ha en flott lørdag alle sammen. Imorgen blir det Røros for min del