Gjenåpnet i slutten av februar, skrev TPG 2. mars: The carrier re-opened its Polaris Lounge at the Los Angeles International Airport (LAX) on Wednesday, a United spokesperson told TPG.
Nei og nei og nei! Var inne og tok en kikk på bookingene i appen. Og jammen har ikke den ene flyvningen med ANA F blitt borte på mystisk vis.. Det står bare at den er kansellert. Men, hvis man søker opp flighten, så går den fortsatt, men med 787 i stedet for 777. Så det er ikke F ombord. Hvorfor har de ikke flyttet meg til C? Og hvorfor har jeg ikke fått beskjed?
Akkurat det samme har skjedd meg. Ingen beskjed, ingen melding ingen tar ansvar. Er nå booket om til United C med X tilslutning. Og gull mailen vil ikke booke meg om til ledig direkte flyvning.
Æsj da.. Har funnet et par alternativer, så jeg får ringe på mandag. Blir C i stedet for F, men det er bedre enn å kansellere hele turen.
God fredagskveld fra hovedstaden. En rolig dag på kontoret, lite folk der så da ble det mer boller og sjokolade på de av oss som var tilstede under fredagskaffen, så det er jo alltid fint Nå venter sofaen og en helt ny sesong av Drive to survive på skjermen som blir kveldens underholdning God helg folkens