God fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 13. des 2019.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,332
    Bonuspoeng:
    183
    God morn fra Trondheim
    Her blir det buss for sykkel idag, skal på fly må vite....etter litt jobb da ;)
    Satser på en trivelig kveld :):)

Ha en flott fredag :D:D

2. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,359
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Changi!

I dag går turen til Kota Bharu i Malaysia med Scoot. Så går turen videre opp kysten av Thailand med buss og tog de neste dagene.

Ha en strålende helg og husk å ta en pinne for både landet og lufttransport, dere som skal på julebord i kveld.

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,511
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Endelig fredag, dette har vært en lang uke..
    Mye møter i dag, og en heftig presentasjon som jeg har brukt hele uken på å forberede.

Men, det er T-7, så jeg ser lyset i enden av tunnelen!

4. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,123
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Drammen. Spent på om de overrasker med taco i kuben i ettermiddag.

5. paron

paron Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,091
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra OSL Lounge. Årets julemarkedstur sammen med min datter står for døren.
    God helg til alle:)

6. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Thon Hotell Harstad
    Boris vant valget borte Storbritannia og nå kan det se ut som UK endelig for gjort ting. Det var dagens lille politiske skriveri.

Ellers er det mørkt her i nord med 1°C ifølge telefonen. Jeg skal snart ned å innta frokosten også blir det litt jobbing senere idag.

Det er T-6 her
    Så ha en flott fredag den 13.

Eddie47, Arvid1410, Torris and 5 others like this.
  7. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,973
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo. Litt hygge senere i kveld, men dessverre ikke IF sitt julebord. Får heller komme tilbake sterkere med fly og øl allerede i januar. Også lagt inn noen varsler både her og der, så da får vi håpe at det blir en hyggelig bestilling etterhvert.

Og ref @Avixlo sitt politiske innlegg. Interessant det at man kan stå og lyge folk opp i ansiktet og likevel komme seg unna med det. Men sånn er det vel i politikken :D

Sonictravel, Eddie47, Berlioz and 7 others like this.
  8. ktyvandt

ktyvandt Medlem

Likes mottatt:
    245
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo. Drittvær. God helg!

Eddie47, Rscott, holmen and 2 others like this.
  9. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    Guten Morgen, meine Herren und Damen. Heute ist Freitag und mit dem T-6 muss man die Luftwaffelsprache üben, um das Nutzungspotential von LH zu maximieren

Google translate sitt jule bidrag.
    God morgen mine herrer og damer. Idag er det fredag og med T-6, føler en må øve på luft waffel språket, for å få maksimert utnyttelses potensialet hos LH...

Det braker løs om noen timer og det gledes.

Andre mennesker teller ned til nyttår, men her på IF teller man ned til flyreiser, for 2 år siden kunne en ikke engang innbille seg at denne verden innenfor IF og flyreiser/transport eksisterte, hadde vel vært en "brødhue" med svindyre billetter ut på tur og aldri sett snurten av hverken Senator og Gullstua, for å ikke snakke om F... :rolleyes:

Det er vel på tide å takke for alt det gode som finnes på IF og til heder og ære for @Tore the one and only, ofte å treffes på trygdepuben i Jessheim, av og til på EB binga Sumo, mer en gjennomsnitt som administrator, men det største talentet ligger i å lede, event skaping og samhold. Hva skulle vi gjort uten @Tore , nei for en forferdelig tanke(fy skam meg) Det skal heves boble glass, mens man gafler i seg ribbe eller pinnekjøtt, ja da skal det skåles for herren, ikveld:)

Ferdig med Santa Lucia...Pappa med datter, mor med sønn. Livet er komplisert, tiden strekker ikke til, men nå er det snart helg!

God helg i luften som på bakken.

Last edited: 13. des 2019
  10. markus

markus Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,544
    Bonuspoeng:
    113
    Morning fra Tromsø.
    Våknet opp til at bankbytte mitt hadde gått gjennom og BSU pengene overført. Eneste problemet er at banken har klart å overført pengene til feil konto, slik at jeg ikke har penger på BSU lengre..
    Satser på hurtig fiks fra banken sin side, ellers blir jeg rabiat.

Sonictravel, Eddie47, holmen and 4 others like this.
  11. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,973
    Bonuspoeng:
    183
    E noe rart med østlendinger. Overskyet e visst drittvær. Merker at jeg har en vei å gå før jeg er integrert i samfunnet her østpå.

Rscott, Eddie47, holmen and 2 others like this.
  12. ktyvandt

ktyvandt Medlem

Likes mottatt:
    245
    Bonuspoeng:
    43
    Hehe. Er sørlending. :D

OttoL liker dette
  13. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,416
    Bonuspoeng:
    293
    Så lenge bilen holder seg på vei ved oppbremsing, nedoverbakker og i svinger kan været få lov å være alt ifra sol,skyfritt, snø, regn, stiv kuling,storm, orkan, til dritt;)

Verre med integrerings politikken, dog jeg har blitt fortalt jeg er "godt integrert" hva nå det enn betyr:p(å betale skatt, fotball trener for guttunge, står på slalom hver vinter og drikker bobler)?:D

14. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag!

Slutten av uken og juleølsmakarlag står på planen i helgen! Det gledes!
    Skulle gjerne vært med på IF sitt julebord, men det får settes opp på planen til neste år når en er litt mer varm i trøya :p

Ellers planlegges skitur til vinteren, alpene og/eller Canada. Da er jo det viktig å finne riktig flyrute :D

Ha en fin en

Rscott, paron, Eddie47 and 4 others like this.
  15. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,454
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hovedstaden. T-4 og jeg begynner virkelig å glede meg. Bare lurer på hvordan jeg skal få unna all jobben og starten på innflytting i nytt hus før vi skal reise.

Innimellom dette har SAS MC-kortet fått kjørt seg litt og mer skal det bli denne helga. Må jo sørge for god påfyll på bonuskontoen før neste tur!

Sonictravel, Rscott, paron and 5 others like this.
  16. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,714
    Bonuspoeng:
    183
    Hei og hå. Julebord blir erstattet med tre-generasjoners pizzabord på hytten i kveld. Antagelig etterfulgt av takmåking i morgen. En bra blanding av hygge og nytte.
    Lykke til med kveldens arrangement i hovedstaden, måtte alle fortsatt forblive flyvedyktige.
    God helg!

Sonictravel, drsyk, Rscott and 4 others like this.
  17. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,052
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra 2063. Det nærmer seg slutten av arbeidsåret og må nå få unna årets store skrekk, nemlig selv-evaluering. Det ligger liksom ikke i en Nordmanns natur (i alle fall ikke denne nordmannen) å skryte av seg selv for å få penger (les: bonus). Min engelske sjef pleier å si "sell the shit out of yourself" - enkelt for ham å si som bruker et kvarter på å prate om det jeg sier på to setninger :rolleyes:. Prokrastinerer så godt jeg kan...

Ønsker alle en ikke-evaluerende dag

Sonictravel, holmen, drsyk and 8 others like this.
  18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,885
    Bonuspoeng:
    293
    Ser de en sky er det dårlig vær ....
    Godt vær på solkysten . 5-6 grader, tørre veier og høyt skydekke .. dette blir en fin dag
    C511E5F7-FADB-4CEB-816C-509576B6E8A3.jpeg

Last edited: 13. des 2019
    Sonictravel, drsyk, Rscott and 4 others like this.
  19. paron

paron Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,091
    Bonuspoeng:
    93
    Tredjefrokosten unnagjort i Riga businesslounge. 20191213_114312.jpg
    Ett leg gjenstår, men man kan jo ikke være innom Riga uten å ta en balsam?

Sonictravel, drsyk, Rscott and 3 others like this.
  20. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,885
    Bonuspoeng:
    293
    Spilte golf noen dager i Riga med noen kompiser ... restauranten i klubbhuset serverte balsam og de siste ni hullene var mye festligere enn de første ni alvorstunge ...

anders82, Sonictravel, drsyk and 2 others like this.

Del denne siden