God fredag morgen fra solkysten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 20. mars 2020.

1. Torris

Torris Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,503
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra Romsdalen.
    Straks helg og tacotid (Viktig å holde fast ved rutiner i slike tider ;)). Vet ikke helt om jeg kjenner helt på helgefølelsen, men det skal vel ordne seg når jeg finner noe egnet fludium.
    Bonus at hjemreisetiden fra jobb har bedret seg betraktelig den siste tiden.

Ha en flott fredag selv om vi er satt på bakken

Kristian, ArthurDent, Earl and 6 others like this.
  2. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,613
    Bonuspoeng:
    113
    Hvem er det som skal underholdes av PS4en og hva liker de(n) vanligvis?

ArthurDent and drsyk like this.
  3. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,417
    Bonuspoeng:
    293
    JEG :) Strategi, og Action, Battlefield? COD?

Junior har PS4 Lego versjoner av x antall film serier, han får se på Netflix med redusert HD oppløsning og spille det han har.

ArthurDent liker dette
  4. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    5,170
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Viken. Dag 5 i karantene, frikassé in the making, og takeway på døra fra min favorittleverandør. Kunne vært verre...

89791120_271895530486298_5944193355654103040_n.jpg 90790598_345223446419848_2821345514023288832_n.jpg

Upsaker, Kristian, ArthurDent and 8 others like this.
  5. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Dag 6. Vi er bare ute korte turer. Alle har mistet det. Det blir ingen flyturer i overskuelig fremtid. jeg hater corona
    Verden går av hengslene. Det er godt jeg har rødvin, CM, cod og gode venner

6. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Og ikke minst, IF

RoadKing, ArthurDent, Earl and 3 others like this.
  7. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    48,145
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag/kveld. Straks ferdig med dag #9 i karantene og ser ett lys i tunellen, regner med det er toget....

Jeg bare må ut å fly snart, booket en bonusreise med SK til neste helg, OSL-BOO-OSL. 10k poeng for Plus tur/retur er standard, men 0 kr i skatter og avgifter var nytt. Er det alt siden Erna har takk vekk alt av avgifter eller er det noe feil?

Upsaker, RoadKing, Kristian and 4 others like this.
  8. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,613
    Bonuspoeng:
    113
    Da tolker jeg deg litt som at du ønsker noe litt sånn tanketomt som du bare kan koble av meg og hoppe inn i etter en lang dag på jobben? Egentlig ikke helt min kopp med te, jeg foretrekker RPGer med gode historier evt andre spill med samme fokus, men kan nå prøve.

Vil sterkt anbefale Hellblade: Senua's Sacrifice. Kan være både morsomt å spille (god historie) og litt faglig interessant også, selv om det kanskje ikke akkurat er ditt fagfelt. Skal ikke si for mye, for da kan jeg spoile en ganske essensiell del av spillet. God of War er kanskje litt i samme stilen med middelaldertema, også det veldig bra.

Alle Uncharted spillene og Tomb Raider spillene er stappet med actionsekvenser..Selges i HD collection til knappe 200 kr for de 3 første spillene tror jeg. Metro Exodus kan kanskje være litt artig i disse tider (skytespill satt i et postapokalyptisk Russland). .

The Last of Us - enda et postapokalyptisk spill (en verden som blir tatt av en global pandemi og du får litt sånn Walking dead-tilstander). Vanvittig kritikerrost og skrytt opp i skyene - dessverre ser jeg ikke det så fantastisk som alle andre, men absolutt et bra spill.

Strategi er det vel ikke så mye bra tilgjengelig til Ps4, da må man vel gjerne heller over til PC - Civ 6 er vel rimelig populært i den kategorien, tror jeg.

ArthurDent liker dette
  9. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,073
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagskveld fra hovedstaden :)
    Første hele arbeidsuken på hjemmekontoret er over, begynner nesten å bli litt vandt til Teams-møter og å kun snakke med kollegaer via nettet nå...
    Kvelden tilbringes i sofaen hvor TV2-sumo byr på en klassiker fra 1999, Forest vs United. Kampen som fortsatt innehar rekorden for antall mål skåret av en innbytter i Premier League. Etter altfor mye nyheter denne uken er det god med litt ballsparking på skjermen selv om man vet om resultatet på forhånd ;)

Nyt fredagskvelden folkens :)

10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,954
    Bonuspoeng:
    293
    @holmen
    Hører du?

holmen and ArthurDent like this.
  11. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,073
    Bonuspoeng:
    183
    Haha @holmen har vel allerede gjort det klart mange ganger at han mener det å se på fotballl er galskap, men skal tåle å bli ansett som litt gal i kveld, tar meg bare en whiskey til jeg ;)

Skål folkens :D

12. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,850
    Bonuspoeng:
    183
    Det ser ut som at avgiftene er satt til 0,- ut juni, noe som stemmer bra med det midlertidige fritaket.

Wiolenze and ArthurDent like this.
  13. spacecosmos

spacecosmos EBD

Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg kjøpte Assassin's Creed Odyssey med 65% rabatt i dag (Playstation Store) og Shadow of the Colossus gratis! (Plus). Ellers er fortsatt Modern Warfare på "salg".

Vurderte Red Dead Redemption 2, men ingen salg eller rabatter foreløpig.

Jeg elsker virkelig eventyrspill (med gode historier og ulike nøtter man må knekke) av typen Uncharted, Tomb Raider, GTA, etc. Er det noen som har flere tips, så gi gjerne lyd fra dere! (Gjelder altså PS4.) :)

[EDIT:]
    Jeg opprettet like greit en egen tråd på dette under den nye off-topic kategorien på forumet:

SPILL OG ANNEN MORO

Last edited: 20. mars 2020
    ArthurDent and jgroneng like this.
  14. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,513
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg hører, og rister på hodet.
    Ikke nok med at man skal se på fotball, man skal se på en kamp som gikk for 21 år siden, som man sannsynligvis også har sett før. o_O

Earl and Eddie47 like this.
  15. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,073
    Bonuspoeng:
    183
    Haha joda, det er vel litt galskap... men når man har sett corona-nyheter i dagevis så føles det godt med noe mer avslappende gitt... dessuten så er det jo alltid gøy å se en 8-1 seier ;)

Eddie47 and holmen like this.
  16. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,954
    Bonuspoeng:
    293
    Du skal se .. snart sender NRK kampen der Norge slo Brasil i VM ..

Earl and RoadKing like this.
  17. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,513
    Bonuspoeng:
    293
    Det må de få lov til. Jeg tror ikke jeg kommer til å se den denne gang heller.

Earl and Eddie47 like this.
  18. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,073
    Bonuspoeng:
    183
    De sendte ikke hele, men det skal ha vært deler av den kampen som ble sendt under helgens sportssending på NRK2 hvor NRK sendte seernes ønsker fra arkivet ;)

Del denne siden