God formiddag fra den arktiske hovedstaden Her er det per nå -2°C og litt skyer på himmelen, men ellers ganske greit vær her oppe. Idag blir det å jobbe litt med Marchedising på elkjøp også blir det å bestille fly til Trondheim i starten av Mars. Og ellers blir det en rolig dag her i nord. Så ha en flott fredag om du tilbringer den i hjemlandet eller i den store verden og ha en god helg!
I går kom meldingen fra corporate hq om "travel restrictions" og umiddelbar kansellering av alle turer til og fra Kina. Der forsvant 16.875 grunnpoeng og veien til EBD ble litt lengre Får lure inn en tur til NY med TAP i familiebudsjettet som kompensasjon God helg
God morgen fra ~Minnesund. Første helg på den nye hytten (hei Eddie), så det er endel som må ordnes. På søndag er det meldt knallsol, så da blir det ski i en eller annen form. Litt misunnelig på alle salongberusede F-reisende her inne, men det ligger kald Champagne og venter på meg og. Mat!
Booket ÖBB Business Class fra Wien til Praha 1. Mai helgen. Skal bli artig å prøve å kjøre tog standsmessig. Har også lagt inn plusgrade til Business på Austrian fra Oslo til Wien.
God ettermiddag fra SK806. På tide med en liten privat Brexit før den virkelige Brexiten skjer i kveld. Litt trangt under hjelmen i dag etter pittelittegranne for mye Champagne (++) i går kveld . Hardt liv, men det er i alle fall gode sjanser for at man sovner på flyet. Ha en fortsatt strålende dag
God kveld fra LH858. LH byr på laksefredag; Ikke noe taco å spore her altså. Ha en strålende helg folkens
Knall tur i går med SQ, som jeg synes leverer et solidt F produkt. Legger ved et par bilder fra turen
Det tok veldig lang tid før jeg skjønte at bildene er rotert feil. Jeg lurte derfor veldig på hvordan disse nye setene på SQ F fungerte. (Se for det at fartsretningen er til venstre..) Får skylde på de to øyene jeg tok i går.
Ja ser de blir rotert når de ikke lastes inn med full størrelse.... Noen er venstre og andre er høyre
Har fått kink i nakken av bildene, det første lurte meg med lys vegg til venstre og merkelige seter til høyre i bildet. Alene i F- kabinen; Spiste SÅ mye mat? (Skjønner at du gjemmer magen bak et skjold med dansk flagg på, )