Hadde egentlig planlagt en tur med DMZ+JSA men DMZ er stengt for turister nå pga. "african swine fever". Ble en kortere MDL-tur i stedet som inkluderte stopp ved et observatorium like ved grensen med god utsikt mot Nord-Korea. Men det ble desverre ikke noe nærmere enn det. Tok flyplasstoget inn og ble plukka opp i sentrum, det var billigst og relativt enkelt.
God ettermiddag frå pendeltog i Stockholm! Det blir sofahelg og avslapping med familie denne helga. Blir godt å puste og sove ut litt. Ha ein fin dag alle sammen!
God dag fra Flytoget retning Asker. Vel gjennomført eksamen i går, så da bar det fra BGO for julebord med den tidligere jobben min i går (eier ikke flyskam)(åpen bar fristet for mye) med SK262. Retur satt til søndag ettermiddag, for å kun være i Bergen i en uke før det er juleferie Forresten, har SAS startet med reklame utover bladet deres? God helg!!!
God ettermiddag fra Sumo Jessheim. Det julehandles i kaos. Skal rømme meg hjem nå. Litt poeng som salt i såret.
God ettermiddag fra Vinbaren på Britannia. Med snø utendørs passer det bra med en Pinot Noir fra Burgund
De e min dag i dag. I kjøla på innenriksstua ligger Lamo Witt å Bolt IPA å vente... På tavla står flyet 1:15 forsinka avgang... Rydd borde guta, her blir de fæst. Å nei da, skal kjøre i andre enden må vite . Typisk.
God fredags kveld fra Nordens Paris Idag skulle jeg til Harstad for å være med roverjulebord med Hålogaland krets men Troms fylkestrafikk satte stopper for det når været gjorde det slik at Hurtigbåten ble kansellert sør for Børstadbotn så nå er jeg tilbake i Nordens Paris og skal prøve meg atter engang for å komme meg til Harstad med MS Lofoten og Hutigruten i natt. Jobb imorgen kan bli spennende da vi skal ta båt uten lugar Og det å komme seg hjem på søndag kan også bli spennende. Får håpe været bedrer seg til da. Ellers kan jeg melde om at det er 5 dager igjen til jeg skal ut å reise med fly neste gang. Ha en god Fredag og en god helg til alle så lenge været ikke skaper trøbbel for dere