Valentinsdagen foregår uten stor oppstandelse her i huset. Her klarer vi å vise kjærlighet året rundt! Men i år blir denne dagen litt spesiell, pga lang ventetid ifm urnenedsettelse. Mutters tok kvelden i oktober, og vi fikk noen forslag om nedsettelse i januar eller februar. Broder’n som noen ganger (eller det meste av tiden) er litt stresset, fikk valget mellom noen datoer og klokkeslett. Så klinget den 14.feb kl 14, kjempe bra i hans ører. Lett å huske for en distre kar, tror neppe han tenkte på at dette var valentinsdagen. Satser på å kjøre til Drammen før vinterferie trafikken setter inn. Og endelig få parkert Mutters i jorda ved siden av Fatters, blir bra å endelig få det overstått! Ønsker alle en
God morgen fra Clarion Oslo airport. Straks på vei til køben og videre til LA. Skulle gjerne tatt et litt senere fly til køben, men alt er peise fullt. Det er Hjalmar Viking (SE-RSF)som skal ta oss over dammen i dag som jeg visst har flydd før:
God morgon frå Sunnfjord. Her er det mørkt og kaldt, men eg høyrer ungane er vakne, so då lyt vel eg snart følge på. Her vert valentinardagen «feira» med besøk på jobb frå ein potensiell underleverandør. Eg skulle heller feira som @Ololsen, med LAX-tur, men det får vente. I det uendelige verkar det som. Berre T-altforlenge til neste flytur.
Godmorgen fra en full SAS lounge på OSL, vinterferien går til MIA via LHR. Virgin Atlantic blir et nytt bekjentskap og det gledes til Clubhouse på LHR. God fredag til alle
God fredag! Ukeshandlinga gikk til kiwi men med et raskt stopp innom Meny for å handle kjøttpålegg. Kudos til SAS for rask behandling av EU kompensasjon, det ramla nettopp inn 5x600 eur for turen vår til Miami for en ukes tid siden. Ellers blir det vel lite romantisk her, men får se om en får tak i en blomsterkvast på vei hjem i ettermiddag. Ha en god en!
God fredag fra Oslo. Straks ferdigpakket her og da er det å tusle ned på flytoget, derfra går ferden som følger OSL-WAW-FRA-GRU-EZE, hvor vi etter planen skal være fremme om et drøyt døgn! Skiutstyr blir igjen hjemme…
Har i anledning Valentine bedt frua på lunch. Det blir innenrikskantina på OSL mens vi venter på en kjapp liten flytur til rikets midte. Godt å komme dit før det braker løs. Skjønt hotellprisene der oppe gir inntrykk av at sirkuset har startet allerede. Vi skal nordover fra Hell International og bo hos oss selv, så det blir ikke noe problem. Eller, tenker man på hva byggverket har kostet så blir det jo en bra døgnpris der og...
God morgen fra OSL, hvor jeg nokså nettopp innså (etter å ha sett nyhetsinnslaget) at det er vinterferie i dag. Relativt tettpakket og det var scanneproblemer i fats track, så halvparten av bagene måtte få ny runde. Ingen med operasjonelt ansvar tenkte på å stenge fra den vanlige køen som kom inn, så det høyre FT-båndet gikk veldig sakte, og vanlig sikkerhetskontroll okkuperte det venstre og fikk mye raskere kommet seg gjennom. Ha en lærerik en!
God valentine fra gullstuen OSL. Forsøkte i innsjekk og bytte til direkte flighten til EWR. Kun 3 ledig i biz. Jeg sa vi fint kan leve med 2biz 2plus. Ringte billettkontoret. 10 min venting uten hell. Forklaringen var at vi landet på JFK og direkte gikk til EWR, da var det ikke mulig flytte bonusbilletter. Jaja,vi får håpe gullstuen i CPH tar oss i mot med hjerter. Ha en fin Valentinsdag alle bonusnisser PS: fått iPhone for første gang i mitt liv. Hvordan får man bilde inn i teksten? Jeg får ikke opp muligheten til full bilde,når jeg henter fra bilde biblioteket
God morgen fra Sølvbyen. Minus 13 og blå himmel. Det kommunale badekaret ble etterhvert (over)fyllt med folk, var det vinterferiens fortropper som meldte seg? En annen ferie som melder seg med jevne mellomrom er den engelske "summer half-term". Som jeg til min forskrekkelse oppdaget treffer samtidig med forsommerens tur til Granca. Kan være vi må gjøre en justering. Det er hyggeligst å møte engelskmenn i England. Forøvrig nærmer det seg også turen til det trøndske. Håper slekta ikke har fått "gode" ideer fra hotellbransjen. Ha en fin fredag!
God morgen fra KSA! Akkurat ferdig med 21,4 km løpetur og nå er arbeidsdagen i gang. En uke til hjemreise til Norge. Ha en finfin dag! Endre størrelse fra full størrelse til f.eks stor, så funker det fint.
Full fart i store byar (dvs Naustdal). På veg til jobb laga automobilen høge og rare lydar, rattet rista og det var lite trivleg å køyre. Det synte seg at fire av fem hjulmutterar på høgre framhjul var langt langt vekke. Alle dei originale hjulmutterane var vekke, men hjulmutteren frå Biltema holdt stand. Då er det jammen godt å vere sivilingeniør slik at ein klarar å hesje ihop eit kvart sjølv. Heldigvis hadde eg muttrar liggande i garasjen heime.
God morgen fra vest, og happy Ballantines day! tidlig på jobb, og seint ferdig. Fin morgenstemning For alle østafjells, ha en fin vinterferie! For resten av landet, god helg!
Takk. Helt nybegynner med IPhone. Kikket i innstillingene kamera. Fant det ikke der. iPhone 16-åring og bruker Google Foto
For å komme til den siden i skjermbildet ovenfor trykker du på Last opp fil, så Bildebibliotek Deretter dette symbolet i høyre hjørne.
Tusen takk for hjelpen Har en ting til etter overgangen fra Android. Når jeg går inn på siste innlegg på forumet, så går den ikke automatisk til siste innlegg i en tråd jeg ikke har lest. Men kun siste siden. Vet du hvordan man løser det?
Det problemet har ikke jeg. Kommer rett på siste innlegg jeg ikke har lest i Chrome på iPhone i alle fall.
Bruker selv Chrome. Ser når jeg åpner alle uleste innlegg i hver sin fane. Ikke om jeg kun åpner en. Funket på Android.