God fredag fra kontoret i Sandefjord! Idag er det Fotballtrøyefredag. Men selv om Barnekreftforeningen sin nettside er nede det mulig å gi bidrag via Vipps til 4422. https://www.barnekreftforeningen.no/fotballtroyefredag Ha en fin helg etterhvert!
God ettermiddag! Som de aller fleste her inne vet, så er jeg ikke spesielt opptatt av fotball. Men Barnekreftforeningen står mitt hjerte nært, så i dag har jeg faktisk på meg fotballtrøye. Spesiallaget til ære for vår niese som har kommet seg gjennom 3 år med behandling, og siden sommeren 2025 er kreftfri. Men det blir nok med denne ene dagen ja. Har bestilt meg en flybillett i dag, og tre ulike hotellopphold. Fin fredag! Ha en fin en! Og gi penger til Barnekreftforeningen! (Og spis is)
Det er ikkje mange gangane i mitt syndige liv at eg har trykt "like" på eit bilete av ei Liverpool-drakt, men det gjorde eg altso i dag. Sjølv prøvde eg å finne fram gamle drakter, men dei har eg faktisk ikkje hatt framme sidan eg budde i Trondheim, so fuglane vite kvar dei ligg hen. Eg vil fly. Langt.
God ettermiddag fra Toscana. Var heftig tordenvær her for en time siden, men nå er det sol igjen og behagelige 26 grader. De andre er innendørs og har ikke fått med seg at regnet er over så har bassengområdet for meg selv. Ellers kom søksmålpengene fra Elon Musk på konto i dag. Spørs om han merker det, men det var en hyggelig bonus på min konto. God fredag alle
Og så var det tilbake til terminalen og en natt på Sheraton. LH ordnet opp i det minste, ble hentet av samme sjåfør og rett tilbake til A-utgangen. På den lille kjøreturen fikk jeg nytt ombordstigningskort for i morgen og kupong for hotell.